Panda το νέο σούπερ μίνι της Fiat


Συμπαθητικό, εύκολο να το θυμάσαι και ενισχυμένο από την 20ετή και πλέον επιτυχία που είχε το μοντέλο που γεννήθηκε το 1980, το όνομα Panda είναι κληρονομιά της Fiat. Nα γιατί το νέο μίνι του ομίλου που θα παρουσιαστεί στο Διεθνή Tύπο στη Λισσαβώνα στις αρχές Σεπτεμβρίου θα έχει το όνομα Panda.
  • 31/7/2003
Συμπαθητικό, εύκολο να το θυμάσαι και ενισχυμένο από την 20ετή και πλέον επιτυχία που είχε το μοντέλο που γεννήθηκε το 1980, το όνομα Panda είναι κληρονομιά της Fiat. Nα γιατί το νέο μίνι του ομίλου που θα παρουσιαστεί στο Διεθνή Tύπο στη Λισσαβώνα στις αρχές Σεπτεμβρίου θα έχει το όνομα Panda.
Είναι ένα συμβολικό πέρασμα στην παράδοση. Η 5η Σεπτεμβρίου, είναι η τελευταία μέρα παραγωγής του "μικρού" που στην ιστορία της αυτοκίνησης και στην ιταλική παράδοση αντιπροσώπευσε ένα νέο και μοναδικό τρόπο ερμηνείας της καθημερινής σχέσης με το αυτοκίνητο: πιο άμεσο, πιο αυθόρμητο, πιο εύκολο.
Στη διάρκεια των χρόνων το όνομα Panda έγινε μια πραγματική "σφραγίδα", πλούσια σε συναισθηματικές αξίες, μια σφραγίδα με την οποία οι φίλοι του αυτοκινήτου στην Ιταλία και στην Ευρώπη είναι ακόμα βαθιά δεμένοι. Οι στατιστικές λένε ότι στην Ιταλία το θυμάται σχεδόν το 90% του κοινού, έναντι ποσοστού χαμηλότερου του 40% που αντιστοιχεί στα πιο γνωστά ονόματα του ανταγωνισμού.
Τώρα το νέο μίνι συλλέγει αυτή την παράδοση και προτείνει εκ νέου όχι μόνο το όνομα Panda (που σύμφωνα με τις έρευνες αγοράς είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στο κοινό) αλλά ακόμα και το πνεύμα του μοντέλου, ερμηνεύοντας με σύγχρονους όρους τις αξίες του προϊόντος και την προσωπικότητα που στη συλλογική φαντασία έκαναν το όνομα Panda μια εικόνα με σάρκα και οστά.
Το τελευταίο "παιδί" της Fiat είναι ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά κριτήρια και απαντά στις προσδοκίες του σύγχρονου φίλου του αυτοκινήτου. Έχει ένα ζωηρό χαρακτήρα και ένα στιλ πολύ αναγνωρίσιμο. Είναι ευέλικτο, λειτουργικό και προικισμένο με ένα εκπληκτικό εσωτερικό χώρο, που δεν συνηθίζεται για την κατηγορία του. Στην κατασκευαστική του ποιότητα και στο υψηλό επίπεδο ασφάλειας προστίθενται και πρωτοπόρα τεχνικά χαρακτηριστικά και ένας κινητήρας πολύ προηγμένος: ο 1.3 Μultijet 16V, η τελευταία και πιο εξελιγμένη έκφραση των κινητήρων Common Rail, ήδη πιστοποιημένος για τα όρια εκπομπών ρύπων Εuro 4.
H επιλογή από την πλευρά της Fiat Αuto να ονομάσει Panda το νέο "σούπερ-μίνι", ακυρώνει επιπλέον εντελώς τις ανησυχίες που εκφράστηκαν από ένα ανταγωνιστή για την ομοιότητα ανάμεσα στο όνομα Gingo, με το οποίο παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο κατά τη διάρκεια των avant-premieres, και ενός μοντέλου του που είναι ήδη στην αγορά.