Το κλασικό μοντέλο πώλησης αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια γνωρίζει ιστορικές αλλαγές με τις προτάσεις των εταιρειών να φτάνουν στους τελικούς αγοραστές μέσω νέων... καναλιών. Πριν από μερικούς μήνες είδαμε τα Lidl να βάζουν στους καταλόγους τους μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πλέον σειρά παίρνει η γνωστή αλυσίδα Media Markt.
Πριν από λίγες ημέρες στην περιοχή Majadahonda, έξω από την Μαδρίτη, εγκαινιάστηκε ένα νέο κατάστημα 8.180 τ.μ. με τη συνολική επένδυση να ξεπερνά τα 5.000.000€. Μέχρι εδώ όλα καλά, όταν όμως ξεκίνησαν οι πρώτες βόλτες των Ισπανών στους διαδρόμους έπεσαν πάνω σε έναν τομέα που δεν είχαν δει ξανά σε κανένα άλλο κατάστημα της αλυσίδας.
?? Gran Apertura #MediaMarktTechVillage Madrid Majadahonda ?? con 2 DÍAS SIN IVA ?? y 22 boutiques de las marcas más ?? pic.twitter.com/htRLA1BWV3
— MediaMarkt España (@MediaMarkt_es) September 30, 2022
Για την ακρίβεια βρέθηκαν μπροστά από τρία αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία απεύθυνονται σε διαφορετικές τσέπες. Το πρώτο είναι το Volvo C40 Recharge με την τιμή του να ξεκινά από τις 48.884€, το δεύτερο το Fiat 500e των 26.000€ και τέλος το Citroen Ami των 7.200€.
Σύμφωνα με τις αναφορές από τα ισπανικά μέσα η υπηρεσία θα λειτουργεί ουσιαστικά σαν έκθεση με την τελική πώληση να γίνεται μέσα από τις ισπανικές αντιπροσωπείες των εταιρειών. Όπως και να έχει μιλάμε για μία ξεχωριστή εξέλιξη που έρχεται να επιβεβαιώσει πως το μοντέλο πώλησης αυτοκίνητων, έτσι όπως το γνωρίσαμε τις τελευταίες δεκαετίες, αλλάζει δραστικά.
Είναι γνωστό πως όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται προς την κατεύθυνση των direct πωλήσεων χρησιμοποιώντας ως βάση το διαδίκτυο. H σημαντική διαφορά, σύμφωνα με αυτό το νέο direct μοντέλο, είναι ότι πλέον οι αντιπρόσωποι δεν θα αγοράζουν τα αυτοκίνητα αλλά θα πωλούνται κατευθείαν από την μητρική κατασκευάστρια εταιρεία. Μία διαδικασία που πρόκειται να επιλέξουν και να ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια πολλά γνωστά brands.