Περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα από τη Hyundai


Στη Hyundai εξετάζουν το γεγονός να δημιουργήσουν περισσότερα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων μεταξύ των οποίων θα είναι και μία αντίστοιχη έκδοση του καινούργιου Kona.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 13/9/2021

Έπειτα από την αποδοχή που έχουν τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Hyundai τόσο στη ευρωπαϊκή αγορά όσο και άλλες ανά τον κόσμο, τα στελέχη τής κορεατικής εταιρείας έχουν αρχίσει να καταστρώνουν επιχειρηματικό σχέδιο για τη δημιουργία περισσότερων καινούργιων μοντέλων αυτής της τεχνολογίας.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, αυτά θα βασίζονται στην πλατφόρμα «E-GMP» («Electric Global Modular Platform») που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος Hyundai-KIA και η οποία προορίζεται για τα αντίστοιχα οχήματα που θα δημιουργήσει στο άμεσο μέλλον.

Μεταξύ των νέων μοντέλων θα συμπεριλαμβάνεται και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του καινούργιου Kona. Ο κ. Thomas Schemera, επικεφαλής στο Τμήμα Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Hyundai, δήλωσε σχετικά: «Θα είχε νόημα να επωφεληθούμε από αυτά που δύναται να προσφέρει η συγκεκριμένη πλατφόρμα και να δημιουργήσουμε περισσότερα οχήματα στις μικρότερες κατηγορίες». 

Η «E-GMP»προσφέρει τη δυνατότητα να ενσωματώνει συστοιχία μπαταριών οι οποίες έχουν σχετικά μεγάλη ενεργειακή χωρητικότητα, παρέχει σχετικά μεγάλη αυτονομία κίνησης και μπορεί να φιλοξενήσει σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ενημερωδιασκέδασης, όπως και τη δυνατότητα αναβάθμισής τους μέσω διαδικασίας «over-the-air». 

Προς το παρόν, η Hyundai έχει στην γκάμα της το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Kona και το Ioniq 5 (φωτογραφία επάνω), ενώ πρόκειται να παρουσιάσει το τετράθυρο Ioniq 6, είτε την επόμενη χρονιά είτε στις αρχές του 2023. Για το 2024 έχει προγραμματιστεί η παρουσίαση του Ioniq 7, του νέου SUV μοντέλου αυτής της τεχνολογίας.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη ονοματοδοσία της Hyundai για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της δείχνει ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και οι αριθμοί που είναι μικρότεροι του πέντε, σε αντίστοιχα μοντέλα τα οποία να είναι μικρότερα σε διαστάσεις, τόσο από το Ioniq 6 όσο και από αυτά που πρόκειται να παρουσιαστούν βραχυπρόθεσμα.

Όταν ο κ. Schemera ρωτήθηκε κατά πόσο ο αντικαταστάτης του ηλεκτρικού Kona θα μπορούσε να μετονομαστεί με τη χρήση της ονομασίας Ioniq και ενός από αυτούς τους αριθμούς δήλωσε: «Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν θέλω να επιβεβαιώσω, ωστόσο φαντάζει σαν κάτι που είναι πιθανόν (να συμβεί)».