Peugeot: Έχουμε ήδη πετύχει τους στόχους του CO2 για το 2020


Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ 208.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/10/2019

"Η παραγωγή αυτοκινήτων μας τον Οκτώβριο, η οποία θα ταξινομηθεί τον Ιανουάριο, είναι ήδη πλήρως συμβατή με το μέσο όρο των 93 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο CO2 που πρέπει να πετύχει η Peugeot το επόμενο έτος", δήλωσε πρόσφατα ο CEO της μάρκας Jean-Philippe Imparato στο Automotive News Europe.

Ο Imparato δήλωσε ότι η καταβολή των προστίμων δεν αποτελεί πρόβλημα για την Peugeot η οποία ελέγχει πλήρως τον μέσο όρο των εκπομπών CO2 της γκάμας της. Οι αναλυτές έχουν προειδοποιήσει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να δεχτούν πρόστιμα δισεκατομμυρίων ευρώ αν δεν πετύχουν τα προβλεπόμενα όρια CO2 από την ΕΕ.

Η αύξηση των πωλήσεων των SUV (που είναι πιο βαριά και εκπέμπουν περισσότερους ρύπους από τα hatchback), οι απαγορεύσεις για τους παλαιότερους πετρελαιοκινητήρες και η μείωση των πωλήσεων για του νέους δυσκολεύουν το έργο των κατασκευαστών για μείωση του CO2.

Πάντως, τον Σεπτέμβριο στην ο CEO της PSA Tavares είχε πει πως η μείωση του ντίζελ δεν είναι τόσο απότομη όσο είχε φοβηθεί πριν από 18 μήνες και εκτιμά πως για του χρόνου θα έχουν ένα ποσοστό στο 20-25% επί των πωλήσεων του γαλλικού ομίλου.

Πάντως, τα κάστανα από την φωτιά για την PSA αλλά και για όλους τους κατασκευαστές θα κληθούν να βγάλουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα plug-in υβριδικά που έχει εξαγγείλει ο όμιλος. Στο σχετικό άρθρο μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από το νέο Peugeot e-208 στην Πορτογαλία, καθώς και τις συμβατικές του εκδόσεις που αναμένονται στην χώρα μας τέλη του μήνα.