Πλησιάζει η «μικρή» Mercedes G-Class και θέλει να τα... βάλει με το Ford Bronco


Δημοσίευμα της Handelsblatt αναφέρει ότι η έλευση έχει προγραμματιστεί για το 2026, ενώ η βάση της θα είναι η πλατφόρμα MMA που θα κάνει ντεμπούτο δύο χρόνια πριν.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MERCEDES
  • 16/2/2023

Η Mercedes συχνά λανσάρει μοντέλα που προβλέπουν το μέλλον. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μέσω των concept cars, δίνει μία γεύση στους πελάτες της για το τί πρόκειται να ακολουθήσει, παρουσιάζοντας οχήματα που θα εμπνεύσουν την γκάμα της σε 10, ή 15 χρόνια αργότερα

Πίσω στο μακρινό  2012, η Mercedes είχε παρουσιάσει το Ener-G-Force concept (φωτογραφίες), το οποίο αποτελούσε μία μελλοντική μορφή της G-Class. Τώρα, οι Βαυαροί θέλουν να επεκτείνουν την γκάμα της G-Class, προσφέροντας μία μικρότερη εκδοχή της. Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, το νέο, μικρό, SUV της εταιρείας θα καταφτάσει μέχρι το 2026.

Το ρεπορτάζ κάνει λόγο για ένα εντελώς νέο μοντέλο, που δε θα φέρει την ονομασία GLG, κι ούτε θα έχει μηχανική «συγγένεια» με τον πρόγονό του. Το πιθανότερο σενάριο θέλει τη μικρή G-Class να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MMA, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της το 2024, και πάνω της θα βασίζονται οι επόμενες γενιές των CLA και CLA Shooting Brake, GLA και GLB.

Το πόσο θα μοιάζει το νέο πρότζεκτ των Γερμανών, το οποίο φαίνεται να επιμελείται προσωπικά ο CEO Ola Kallenius, με το προ 11ετίας concept car τους, είναι ακόμα άγνωστο, όμως μπορούμε να περιμένουμε να μοιράζεται κάποια από τα σχεδιαστικά του στοιχεία.

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι, με τη χρήση της νέας πλατφόρμας, να κάνει την G-Class να μοιάζει με ένα crossover με ενιαίο αμάξωμα, όπως για παράδειγμα είναι σχεδιασμένο το Ford Bronco. Η ίδια πηγή αναφέρει επίσης ότι η μικρή G-Class δε θα είναι στην πραγματικότητα πολύ μικρότερη σε μήκος, όμως το ύψος της θα είναι σημαντικά μειωμένο, όπως και η απόσταση από το έδαφος, αφαιρώντας «βαθμούς» από τον off-road χαρακτήρα του αρχικού μοντέλου.

Με τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχουν διαρρεύσει, η πλατφόρμα MMA εμφανίζεται να δίνει έμφαση στον ηλεκτρισμό, όμως δεν θα προορίζεται αποκλειστικά στα EV. Αναμένεται ότι το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει, τόσο με ΜΕΚ, αλλά και με ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ στο «οπλοστάσιό» της θα διαθέτει βελτιωμένες μπαταρίες, το νέο λογισμικό MB.OS που ετοιμάζει η εταιρεία για τα μοντέλα που ξεπερνούν τα 4,5 m σε μήκος, αλλά και ακραία αεροδυναμικό προφίλ, με την Mercedes να κάνει χρήση των γνώσεων που έλαβε μέσω του Vision EQXX Concept.