Η διαδικτυακή πλατφόρμα Newsrelate.com που παρακολουθεί και αναλύει ιστοσελίδες και social media προχώρησε σε μια ενδιαφέρουσα έρευνα θέλοντας να αποτυπώσει τα συναισθήματα των Ελλήνων για συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η έρευνα εστίασε στις βασικές (mainstream) μάρκες αφήνοντας εκτός premium επιλογές με high-end μοντέλα που ούτως ή άλλως δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα στους καταναλωτές. Ως εκ τούτου η πλατφόρμα αναζήτησε τις 10 πιο δημοφιλείς μάρκες με βάση το σύνολο των ταξινομήσεων για το 2021 όπως ανακοινώθηκε από τον ΣΕΕΑ και οι οποίες είναι (με αλφαβητική σειρά):
Με βάση τη διαδικασία της έρευνας που διενεργήθηκε από 1/5/2021 έως 31/12/21 και συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 130.000 δημοσιεύσεις προέκυψε ότι η Hyundai είναι μία από τις αγαπημένες μάρκες αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παίρνοντας την πρωτιά στις περισσότερες κατηγορίες. Την ίδια στιγμή η φίρμα που συγκέντρωσε τις περισσότερες σε αριθμό αλληλεπιδράσεις ήταν η Toyota.
Με τα περισσότερα θετικά συναισθήματα
*βάσει αριθμού θετικών δημοσιεύσεων
Με το μεγαλύτερο ποσοστό (%) θετικών συναισθημάτων
*βάσει ποσοστού (%) θετικών δημοσιεύσεων ως προς το σύνολο των δημοσιεύσεων
Με τη μεγαλύτερη συνολική απόκριση (σε αντιδράσεις χρηστών) στις θετικές δημοσιεύσεις
*βάσει αριθμού αντιδράσεων χρηστών σε θετικές δημοσιεύσεις
Με τη μεγαλύτερη συνολική επίδραση των θετικών δημοσιεύσεων
*βάσει μεγαλύτερου σκορ επίδρασης στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων
Με τον μεγαλύτερο αριθμό δημοσιεύσεων (share of voice)
*βάσει του συνολικού αριθμού δημοσιεύσεων κατά την περίοδο της ανάλυσης
Πηγή: newsrelate.com