Ποιά είναι η εταιρία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο;


Δεν μιλάμε μόνο για οικονομικά μεγέθη αλλά και για κάποιους άλλους παράγοντες που κάνουν κάποια εταιρία να ξεχωρίζει στο παγκόσμιο στερέωμα.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 26/1/2019

Στην ερώτηση του τίτλου, τα πρώτα ονόματα που έρχονται στο μυαλό είναι η Facebook, η Amazon ή η Coca-Cola. Όμως εδώ δεν μιλάμε για αποκλειστικά οικονομικά μεγέθη, αλλά για το τι κάνει μία εταιρία την πιο δυνατή στην αντίληψη των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο

Η κατάταξη προκύπτει από το Brand Finance Global 500 και την αναφορά του για το 2019. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε στο Davos της Ελβετίας όπου η Ferrari κατάφερε να υπερκεράσει όλες τις εταιρίες στον δείκτη Brand Strength Index, κερδίζοντας τέσσερις μονάδες από το 91,5 στο 94,8 (με άριστα το 100). Μάλιστα είναι μία από τις μόλις 14 εταιρίες που παίρνει την βαθμολογία AAA+.

Οι μόνες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που βρέθηκαν σχετικά κοντά ήταν οι BMW και Porsche οι οποίες όμως είχαν βαθμολόγηση ΑΑΑ. Ο οργανισμός που ανακοίνωσε τα αποτελέσματα επισημαίνει ότι η Ferrari έχει μία μοναδική αναγνωρισιμότητα σε όλο τον κόσμο σε συνδυασμό με εξαιρετικά σχέδια και νέες τεχνολογίες. 

Η Ferrari εκτοξεύθηκε στην κορυφή των μεγάλων εταιριών του κόσμο, έχοντας πλέον κάτω από την ομπρέλα της όχι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και διάφορα άλλα προϊόντα όπως ρούχα, θεματικά πάρκα, ξενοδοχεία κ.λπ. 

Η αξία της Ferrari την περασμένη χρονιά ανέβηκε κατά 27%, στα 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Ήδη τα αυτοκίνητα που έει σχεδιάσει για παραγωγή του 2019 έχουν πωληθεί, ενώ υπάρχουν σχέδια για παραγωγή 15 νέων μοντέλων, αρκετά εκ των οποίων θα είναι κάποιας μορφής ηλεκτρικά.