Ποια θα είναι τα επόμενα ηλεκτρικά πόλης;


ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΗΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ ΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΠΑΡΑ ΩΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 19/10/2018

Ήδη η Smart έχει ανακοινώσει πως από τις νέες γενιές μοντέλων δεν θα υπάρχει καμία συμβατική έκδοση. Την οδό αυτή αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές μικρών αυτοκινήτων όπου έχει νόημα η ηλεκτροκίνηση σε αστικά κέντρα με οργανωμένο δίκτυο φόρτισης. Πρόσφατα στην διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης η CEO της Citroen, η Linda Jackson, σε ερώτηση για την επόμενη γενιά C1 είπε πως πιθανότατα θα είναι ηλεκτρική.

Κάτι που ακούγεται απόλυτα φυσιολογικό και λογικά θα είναι ηλεκτρικό και το Peugeot 108, ενώ ερωτηματικό παραμένει αν η Toyota θα συνεργαστεί με το Aygo ή αν θα σταματήσει αυτή η πολύχρονη συνεργασία. Ένα ηλεκτρικό C1 θα μπορούσε να έχει μία μπαταρία 20-30 kWh και μία αυτονομία στα 160-200 km για ευκολία στην καθημερινή χρήση. Εδώ να πούμε πως ο όμιλος PSA σχεδιάζει και ηλεκτρικές εκδόσεις για το Opel Corsa (το 2020) και αργότερα για τα Peugeot 208 και Citroen C3.