Ποιος θα πληρώσει τη νύφη για το VW ID.3;


Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ID.3 ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΛΟΓΩ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ SOFTWARE.

  • KEIMENOQ ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: VW
  • 13/7/2020

Το λογισμικό είναι ένα από τα βασικότερα στοιχεία λειτουργίας για ένα συμβατικό κινητήρα. Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπου όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα τρέχουν ψηφιακά και πως η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να στοιχίσει σε χρόνο και χρήμα.

Όπως έγινε στην περίπτωση του ID.3 του οποίου η παραγωγή καθυστέρησε για πολλές εβδομάδες λόγω ενός προβλήματος στο software. Και σύμφωνα με την εφημερίδα Handelsblatt υπεύθυνος είναι ο επικεφαλής του τμήματος λογισμικού Christian Senger, τον οποίο η γερμανική εταιρία έχει σκοπό να αντικαταστήσει.

Τα προβλήματα με το λογισμικό δεν αφορούν μόνο στο ID.3, αλλά και στην όγδοη γενιά του Golf. Πάντως, ο Senger κάθε άλλο παρά τυχαίος είναι αφού προέρχεται από την BMW όπου είχε δουλέψει πάνω στην εξέλιξη του i3. Στην Volkswagen συμμετείχε στην εξέλιξη της πλατφόρμας MEB.

Σύμφωνα πάντα με την γερμανική Handelsblatt, ο Sengel όχι μόνο θα αποχωρήσει από επικεφαλής του τμήματος λογισμικού της VW αλλά και από μέλος του διοικητικού συμβουλίου αφού το πρόβλημα ήταν τεράστιο για την γραμμή παραγωγής. Και τέτοια προβλήματα μεταφράζονται σε απώλειες εκατομμυρίων ευρώ. Η VW αρνείται να επιβεβαιώσει και το σχετικό δημοσίευμα της Automotive News Europe.