Porsche 911 (992): Πρώτες επίσημες φωτογραφίες από τη νέα γενιά!


Η νέα Porsche 911 με την κωδική ονομασία 992 ετοιμάζεται πυρετωδώς για τα τέλη της χρονιάς, με την εταιρία να δίνει στην δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες της.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: PORSCHE
  • 24/2/2018

Το πέρασμα από γενιά σε γενιά του κλασικότερου ίσως αυτοκινήτου στην σύγχρονη ιστορία είναι αναμφισβήτητα το γεγονός της χρονιάς. Ένα γεγονός που θα αποκαλυφθεί προς τα τέλη του 2018, πιθανότατα στην έκθεση του Παρισιού. Και το οποίο προς το παρόν κάνει την παρθεική του εμφάνιση στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που έδωσε η Porsche.

Στις εικόνες αυτές βλέπουμε την νέα 911 καμουφλαρισμένη. Αυτό όμως δεν μας απαγορεύει να καταλάβουμε ότι δεν έχουν αλλάξει και αρκετά πράγματα σε ότι αφορά την κλασική γραμμή του σχεδίου. Πάντως με βάση κάποιες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την φάση των δοκιμών του αυτοκινήτου, είναι εμφανές ότι έχει αυξημένο πλάτος και πολύ εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος.

Η 992 θα βασίζεται σε μία εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας ΜΜΒ, κάτι που θα οδηγήσει σε μείωση του βάρους, λόγω της χρήσης αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής. Χάρη δε στην αρχιτεκτονική αυτής της πλατφόρμας, οι χώροι για τους επιβάτες θα είναι αρκετά καλύτεροι από το υπάρχον μοντέλο. Πάντως η νέα 911 θα μοιράζεται αρκετά μηχανικά μέρη με το R8 ιδίως σε ότι έχει να κάνει με την εμπρός ανάρτηση.

Προς το παρόν δεν έχουμε εικόνα από το σαλόνι, καθώς όπως όλα δείχνουν η εταιρία δεν έχει πάρει ακόμα τις τελικές της αποφάσεις. Αυτό που γνωρίζουμε πάντως μετά από ανακοινώσεις των ανθρώπων της εταιρίας είναι ότι η Porsche θα είναι η τελευταία εταιρία που θα υποκύψει στις απαιτήσεις της αυτόνομης οδήγησης, ενώ ακόμα και η υβριδική της έκδοση θα πάρει χρόνο να εμφανιστεί, το πιθανότερο μέσα στο 2023.

Οι πληροφορίες που έχουμε μέχρι τώρα κάνουν λόγο για απόδοση 400 ίππων στην 911 Carrera και 450 ίππων στην Carrera S, ενώ η κορυφαία Turbo S θα έχει 630 άλογα και αρκετή τεχνολογία από την υπάρχουσα GT2 RS, ιδίως στον αναβαθμισμένο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,8 λίτρων.