Πώς τα πήγε το νέο Hyundai Tucson στη δοκιμασία αποφυγής ταράνδου;


Το νέο Hyundai Tucson μέτρησε τις δυνάμεις του στη δοκιμασία αποφυγής ταράνδου και στο σλάλομ αφήνοντας μεικτά συναισθήματα.

  • 4/3/2021

Μερικές ημέρες μετά το λανσάρισμα του νέου Hyundai Tucson σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ευρωπαϊκής ηπείρου, το κορεατικό crossover έρχεται αντιμέτωπο με τη δοκιμασία της αποφυγής ταράνδου και του σλάλομ θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αποδείξει ότι πέρα από την εντυπωσιακή, για τα δεδομένα της κατηγορίας, ποιότητας κύλισης προσφέρει διαθέτει και τα απαραίτητα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Το νέο Hyundai Tucson δεν απογοήτευσε όσους είχαν ποντάρει σε αυτό, κάνοντας… περίπατο στη δοκιμασία του σλάλομ, συναντώντας ωστόσο και κάποιες δυσκολίες σε εκείνη της αποφυγής ταράνδου.

Σύμφωνα με την αναφορά του KM77, χρειάστηκαν τουλάχιστον δέκα προσπάθειες ώστε το κορεατικό SUV να ολοκληρώσει τη διαδικασία με επιτυχία και με ταχύτητα εισόδου τα 71 χλμ./ώρα.

Για να έχετε μια εικόνα για τον ανταγωνισμό του Hyundai Tucson, το VW Tiguan ολοκλήρωσε τη διαδικασία με την ταχύτητα των 77 χλμ./ώρα ενώ κατά τι αποτελεσματικότερο ήταν το Jeep Compass καθώς η ταχύτητα εισόδου της επιτυχημένης προσπάθειάς του ήταν τα 79 χλμ/ώρα.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Hyundai Tucson της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ωστόσο, ακόμα και στη δυναμική ρύθμιση δεν άλλαξε σημαντικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου και το τελικό αποτέλεσμα.

Τη δοκιμή του νέου Hyundai Tucson επί ελληνικού εδάφους μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ.