Σχεδόν έναν χρόνο μετά την επίσημη παρουσίαση της πρώτης υβριδική plug-in λιμουζίνα της Mercedes–AMG, ο εγχώριος εισαγωγέας γνωστοποίησε την αρχική της τιμή και είναι έτοιμος να δεχθεί τις παραγγελίες όσων ενδιαφέρονται να τη βάλουν στο γκαράζ τους.
Ο λόγος για την Mercedes-AMG GT 63 S E Performance η οποία... έσπασε το ρόδι της plug-in hybrid τεχνολογίας, ενσωματώνοντας την ίδια στιγμή μια σειρά τεχνολογικών στοιχείων που προέρχονται από τον κόσμο της Formula 1.
Εμφανισιακά ξεχωρίζει κυρίως από το χαμηλό εμπρός μέρος και την επιβλητική μάσκα με τους μεγάλους αεραγωγούς, τις ζάντες των 20 ή 21 ιντσών και τα λογότυπα E-Performance, ενώ στο εσωτερικό το παρόν δίνει το σύστημα multimedia MBUX με τις μεγάλες οθόνες στο ταμπλό.
Στο διάστημα που μεσολάβησε από την επίσημη παρουσίαση της μέχρι και σήμερα έχει παρουσιαστεί και η ειδική έκδοση F1 Edition, με τις παρεμβάσεις να εντοπίζονται στο κομμάτι της εμφάνισης και της αεροδυναμική, χωρίς να “επεκτείνονται” κάτω από το καπό.
Εκεί βρίσκεται ένας V8 κινητήρας με διπλά turbo που έχει χωρητικότητα 4,0 lt. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (206 PS) και αποτελεί ενιαίο σύνολο με το κιβώτιο των δύο σχέσεων και με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Το βασικό κιβώτιο, ωστόσο, είναι ένα αυτόματο 9 σχέσεων της AMG.
Συνδυαστικά τα δύο μοτέρ φτάνουν την “εξωφρενική” δύναμη των 854 PS ενώ η ροπή είναι στα 1.400 Nm, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 2,9 sec., το 0-200 km/h σε λιγότερο από 10 sec. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 km/h.
H μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα βρίσκεται επίσης στον πίσω άξονα και έχει ενεργειακή χωρητικότητα μόλις 6,1 kWh. Οι μηχανικοί της Mercedes-AMG προχώρησαν με αυτή την επιλογή αφού ζυγίζει μόλις 89 kg και έτσι δεν διαταράσσεται η κατανομή του βάρους μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους του αυτοκινήτου. Αναμενόμενα μικρή είναι και η αυτονομία της, με τη GT 63 S E Performance να μπορεί με μία πλήρη φόρτιση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για μόλις 12 km.
Τέλος, στάνταρ είναι τα κεραμικά φρένα και η ενεργή πνευματική ανάρτηση AMG Ride Control με συνολικά πέντε προγράμματα λειτουργίας, ενώ τα επιλεγόμενα προγράμματα οδήγησης είναι συνολικά εφτά.
Όλα τα παραπάνω κοστολογούνται στην αρχική τιμή των 244.650€ για την ελληνική αγορά και φυσικά μπορεί να ανέβει και άλλο το συγκεκριμένο ποσό όσο ο αγοραστής προσθέτει επιλογές από τον προαιρετικό εξοπλισμό.