Πότε έρχεται το ηλεκτροκίνητο Dacia των 11.000 ευρώ;


H DACIA ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ.

  • 14/2/2020

Η πρόθεση της Dacia να δραστηριοποιηθεί στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων δεν αποτελεί είδηση. Θα μπορούσε, μάλιστα, να χαρακτηριστεί ως και αναμενόμενη σε μια προσπάθεια της ρουμάνικης φίρμας να προσαρμόσει την γκάμα των μοντέλων στη δίνη του εξηλεκτρισμού στην οποία έχει περιέλθει το σύνολο της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η είδηση προκύπτει από το κόστος της πρώτης ηλεκτροκίνητης πρότασης της Dacia, καθώς και από το χρονοδιάγραμμα παραγωγής το οποίο δημοσιοποιήθηκε.

Οι πρώτες πληροφορίες που ήθελαν την Dacia να επιλέγει την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης για το πρώτο ηλεκτροκίνητο τετράτροχο στην ιστορία της επιβεβαιώνονται.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Dacia, τη διετία 2021-2022 στην γκάμα της θα προστεθεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Urban City Car, χωρίς παρόλα αυτά να δίνονται περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές.

Το πιο πιθανό σενάριο, βέβαια, είναι η Dacia να αξιοποιήσει την «κληρονομία» του ηλεκτροκίνητου Renault K-ZE το οποίο προσφέρεται ήδη στην κινεζική αγορά διαθέτοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων και αυτονομία που αγγίζει 250 χιλιόμετρα.

Για τη διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχεδόν βέβαιον ότι θα απαιτηθούν σημαντικές αναβαθμίσεις, ωστόσο, το χαμηλός κόστος των μόλις 8.000 ευρώ χαρίζει τη δυνατότητα στη Dacia να προχωρήσει σε αυτές χωρίς να θέτει υπό αίρεση τον προσιτό χαρακτήρα του.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα που ενισχύει την επιχειρηματολογία του Renault K-ZE είναι το γεγονός ότι ανήκει στην κατηγορία των crossovers, η οποία κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην Ευρώπη εκτοπίζοντας τους εκπροσώπους των παραδοσιακών segments.

Όλα βέβαια μένουν  να επιβεβαιωθούν κάτι που αναμένεται να συμβεί σύντομα κρίνοντας από το γεγονός ότι το αυτοκίνητο θα περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενη δύο χρόνια.