Πότε η Aston Martin θα εγκαταλείψει τον V8 της Mercedes-AMG;


Μετά από πάρα πολλά χρόνια η βρετανική εταιρία επιχειρεί να απαγκιστρωθεί από τους κινητήρες άλλων εταιριών.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/4/2020

Πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε γράψει για τον πρώτο inhouse (από το 1968!) κινητήρα που θα κατασκευάζει η Aston Martin. Πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο τρίλιτρο V6 που συνδυάζει υπερτροφοδότηση και υβριδική τεχνολογία ώστε να υπάρχει μεγάλο εύρος «χαρτογράφησής» του και η τοποθέτησή του να είναι εφικτή από τα μικρότερα και χαμηλότερα έως το SUV της μάρκας.

Κάτι που σημαίνει πως σταδιακά όλο και λιγότερα μοντέλα της Aston Martin θα κινούνται από τον τετράλιτρο V8 της Mercedes-AMG. Έτσι, σύντομα θα δούμε τις DB11, DBX και Vantage να έχουν κάτω από το καπό τους το νέο εξακύλινδρο σε διάταξη V.

Κάτι που έχει πολύ ενδιαφέρον είναι πως η Mercedes εξετάζει να περιορίσει σημαντικά τα πολύ-κύλινδρα μοντέλα της. «Η Mercedes δεν έχει κρύψει προς τα πού κινείται η τεχνολογία των κινητήρων τους και προφανώς δεν θα θέλαμε τετρακύλινδρους κινητήρες στις Aston μας», δήλωσε ο CEO της Aston Martin Andy Palmer σε βρετανικό περιοδικό. «Για αυτό έπρεπε να κάνουμε το δικό μας ταξίδι».

Βέβαια αυτό που θέλει να πει ο Palmer είναι πως δεν πήγαινε άλλο με δανεικούς κινητήρες και πως ο νέος υβριδικός V6 θα είναι αποδοτικότερος από τον V8 της AMG. Το νέο μοτέρ θα κάνει πρεμιέρα το 2022 στην Valhalla και μετά θα μπει στα υπόλοιπα μοντέλα της Aston Martin. Κάτι επίσης σημαντικό είναι πως η εταιρία θα μεταφέρει την παραγωγή του twin-turbo V12 των 5,2 lt από το εργοστάσιο της Ford στην Κολονία πίσω στην Βρετανία.