Πρώτη στην ικανοποίηση πελατών η Jaguar


Για τρίτη συνεχή χρονιά η Jaguar ήρθε πρώτη στην έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power, που διεξάγεται για εικοστή χρονιά και αποτελεί μια εκτενή ανάλυση της εμπειρίας αγοράς νέων αυτοκινήτων

  • 4/12/2006

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Jaguar ήρθε πρώτη στην έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power, που διεξάγεται για εικοστή χρονιά και αποτελεί μια εκτενή ανάλυση της εμπειρίας αγοράς νέων αυτοκινήτων.

H Jaguar εξακολούθησε να βρίσκεται στην υψηλότερη θέση ως προς την ικανοποίηση των αγοραστών, συγκεντρώνοντας 912 βαθμούς, ενώ ο μέσος όρος ικανοποίησης πελατών για το 2006, είναι 847 -στην κλίμακα των 1.000- για το σύνολο των εταιρειών αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την έρευνα, η εμπειρία αγοράς καθορίζει και την επακόλουθη σχέση με τους πελάτες καθ όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου, ενώ τα αποτελέσματά της βασίζονται σε απαντήσεις από 42.218 αγοραστές νέων αυτοκινήτων, τα οποία ταξινομήθηκαν μέχρι τον Mάιο του 2006.