Σε δοκιμές εξέλιξης το κεντρομήχανο Hyundai


Το αυτοκίνητο παραγωγής αναμένεται να είναι μια λιγότερο επαναστατική έκδοση του Hyundai RM19 που έκανε το ντεμπούτο του στο Auto Show του Λος Άντζελες το 2019.

  • 22/11/2019

Εκπρόσωπος της Hyundai δήλωσε στο Car and Driver ότι το μοντέλο παραγωγής είναι ακόμα δυο χρόνια μακριά. "Ο Biermann δεν κάνει αυτά τα πράγματα μόνο για το θεαθήναι", δήλωσε εκπρόσωπος της Hyundai, αναφερόμενος στον Albert Biermann, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Hyundai.

Ο Biermann, ο οποίος εργάστηκε στο παρελθόν για την M της BMW, είναι ένας από τους ιδρυτές της υπο-μπράντας N με το Hyundai Veloster N και το i30N να είναι, μοντέλα που κοιτούν στα μάτια μοντέλα όπως το Volkswagen Golf GTI και το Honda Civic Type R. Το 2019 στο Λος Άντζελες, το Hyundai αποκάλυψε τo RM19, με έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0-λίτρων κινητήρα με στροβιλοσυμπιεστή ισχύος 390 ίππων ευρισκόμενο μεταξύ των πίσω τροχών. Η ιδέα είναι χτισμένη γύρω από ένα αμάξωμα του Hyundai Veloster.

Το concept car λέγεται ότι θα αγγίζει τα πρώτα 100 km/h σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα στο δρόμο σε τελική ταχύτητα πάνω από 250 km/h και θα κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο είναι πανομοιότυπο με αυτό που χρησιμοποιείται στο αγωνιστικό αυτοκίνητο TCR της Hyundai. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Hyundai ισχυρίζεται ότι το μοντέλο θα μπορούσε επίσης να υποστηρίξει διάφορες μορφές ηλεκτροκίνησης.