Σε ποιά χώρα θα κατασκευάζεται το νέο Toyota Aygo


Η νέα γενιά του Aygo θα είναι πιο εντυπωσιακή σχεδιαστικά και μεγαλύτερη σε διαστάσεις από ό,τι ως τώρα. Το καινούργιο μοντέλο πόλης της Toyota θα προέλθει από το πρωτότυπο Aygo X Prologue το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 4/6/2021

Εκπρόσωπος της Toyota επιβεβαίωσε ότι το καινούργιο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Aygo θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται στην Τσεχία,  όπως συνέβαινε ως τώρα.

Η νέα γενιά του Aygo θα είναι πιο εντυπωσιακή σχεδιαστικά και μεγαλύτερη σε διαστάσεις από ό,τι ως τώρα. Το καινούργιο μοντέλο πόλης της Toyota θα προέλθει από το πρωτότυπο Aygo X Prologue το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο (φωτογραφίες). 

Σύμφωνα με το επιχειρηματικό στρατηγικό σχέδιο της  ιαπωνικής εταιρείας το νέο μοντέλο θα συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί και το οποίο προβλέπει την πώληση 1,5 εκατομμυρίου καινούργιων οχημάτων της ετησίως σε ευρωπαϊκό έδαφος ως το 2025, τόσο στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη όσο και στη Ρωσία. Αλλιώς, να καταφέρει να έχει ποσοστό 7% επί των συνολικών ετήσιων πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη Γηραιά ήπειρο εκείνη τη χρονιά.

Το καινούργιο Aygo θα βασίζεται στην πλατφόρμα «TNGA» («Toyota New Global Architecture») και συγκεκριμένα στην εκδοχή της «GA-B», δηλαδή σε αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο νέο Yaris και το Yaris Cross. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην πόλη Kolin της Τσεχίας, το οποίο από την πρώτη του τρέχοντος έτους ανήκει πλέον στη ιαπωνική εταιρεία.

H Toyota είναι μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που εξακολουθούν να επενδύουν χρήματα στα οχήματα της mini κατηγορίας, οι πωλήσεις της οποίας μειώνονται τα τελευταία χρόνια. Η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας επιτρέπει την οικονομία κλίμακας και περιορίζει τα έξοδα κατασκευής νέων μοντέλων, όπως ανακοινώνει η εταιρεία.

Το Aygo τρίτης γενιάς αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2022. Όπως συμβαίνει και τώρα με το μοντέλο, θα διατίθεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα της Toyota και σε έκδοση τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων όσο και με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

Το πιθανότερο είναι ότι θα έχει πολλά από τα αισθητικά στοιχεία τού Aygo Cross Prologue (όπως είναι κανονικά η ονομασία τού πρωτότυπου) τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στο ψηλότερο αμάξωμα και στη διαμόρφωσή του στο πίσω μέρος. Θυμίζουμε ότι είναι δημιούργημα των ανθρώπων του Σχεδιαστικού Κέντρου «ED2» της Toyota το οποίο βρίσκεται στην Κυανή Ακτή (Γαλλία).