Σε "υψηλή τάση" η πορεία της VW για την ηλεκτροκίνηση


H εταιρία υπολογίζει να έχει πουλήσει 1.5 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα της οικογένειας ID μέχρι το 2025.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 29/12/2019

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η VW αναθεωρεί προς το καλύτερο τον προγραμματισμό και τις επιδιώξεις της σχετικά με τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Έτσι επισημαίνει ότι το όριο τους ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών θα το πιάσει το 2023, δύο χρόνια νωρίτερα από ότι υπολογιζόταν μέχρι τώρα. Εκείνη την χρονιά, το 2025, σκοπεύει να έχει σπάσει το 1,5 εκατομμύριο μονάδες.

Το 2020 θα είναι κομβική στιγμή για την εταιρία, καθώς θα αρχίσουν να βγαίνουν στην αγορά τα πρώτα μοντέλα της σειράς ΙD, με πρώτο το ID. 3 το καλοκαίρι του 2020. Η VW σκοπεύει να γίνει ο ηγέτης των εξελίξεων στα ηλεκτρικά οχήματα, γι' αυτό θα επενδύσει 30 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2024.

Το ΙD. 3, με αυτονομία από 330 έως 550 χιλιόμετρα θα βασίζεται στην "ηλεκτρική" πλατφόρμα MEB και το κόστος του υπολογίζεται στα 30.000 ευρώ. Οι προπωλήσεις έχουν ήδη αρχίσει, και πάνω από 37.000 πελάτες έχουν ήδη καταβάλλει προκαταβολή.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Zwickau, στο οποίο υπολογίζεται ότι από το 2021 θα παράγονται ετησίως πάνω από 330.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθιστώντας το το πιο μεγάλο και παραγωγικό εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Η VW προχωρά επίσης και σε στρατηγικές συνεργασίες στον τομέα των υποδομών, θέλοντας μέχι το 2025 να έχει ένα δικό της δίκτυο από 36.000 φορτιστές σε όλη την Ευρώπη. Συνεργασίες επίσης ανοίγει και στον τομέα των μπαταριών, με δικό της εργοστάσιο το οποίο θα ξεκινήσει στα τέλη του 2023. Ενώ και η συνεργασία με την Ford και η παροχή της πλατφόρμας MEB και σε άλλες εταιρίες, αφήνουν ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους στην VW.