Skoda Octavia G-Tec με νέο CNG κινητήρα


Η ΕΚΔΟΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΤΗΣ OCTAVIA ΘΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟ TSI ΤΩΝ 1.500 CC.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 26/9/2018

Το CNG (Compressed Natural Gas- Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο) είναι από το πιο καθαρό ορυκτό καύσιμο που είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων καθώς και από έναν ενεργειακό περιεχόμενο που είναι μεγαλύτερο σε σχέση με αυτό της βενζίνης ή του πετρελαίου. Λογικό είναι λοιπόν να παρουσιάζει ενδιαφέρον για την κίνηση των αυτοκινήτων και έτσι όσοι κατασκευαστές διαθέτουν στη γκάμα τους ανάλογα μοντέλα να τα αναβαθμίζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Αυτό έκανε και η Skoda με την έκδοση G-Τec της Octavia, η οποία πλέον θα κινείται από τον 1.5 TSI, που για την περίσταση και για τη διπλή του λειτουργία με φυσικό αέριο και αμόλυβδη αποδίδει 130 PS, 20 περισσότερους σε σχέση με τον προκάτοχό του των 1.400 cc. Ταυτόχρονα συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων.

Η αναβαθμισμένη Octavia 1.5 TSI G-Tec είναι πλέον διαθέσιμη αποκλειστικά ως στέισον, γεγονός που επέτρεψε και την τοποθέτηση μιας επιπλέον τρίτης δεξαμενής αερίου. Έτσι η συνολική χωρητικότητα έχει ανέβει στα 17,7 kg -το φυσικό αέριο δεν μετριέται σε lt αλλά σε kg λόγω του ότι παραμένει πάντα σε αέρια φάση- και η αυτονομία για την κίνηση αποκλειστικά με CNG έχει φτάσει τα 480 km. Παράλληλα υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 11,8 lt, ενώ η εναλλαγή μεταξύ των δύο καυσίμων γίνεται τελείως ομαλά και χωρίς να αντιληφθεί κάτι ο οδηγός.