Sky is the limit: Πάνω από 1.000 ίπποι για το Toyota GR Super Sport;


Η Toyota έχει στα σκαριά το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει στην ιστορίας της και το οποίο επί της ουσίας αφορά τη street legal έκδοση του πρωτότυπου με το οποίο θα συμμετάσχει στο Le Mans. Απολαύστε το!

  • 10/5/2021

Η Toyota έχει καταφέρει να προσελκύσει τους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων με την εμφάνιση των GR Yaris και GR Supra, αλλά ίσως υπάρχουν πολλά όπλα ακόμα στη φαρέτρα της για το εγγύς μέλλον.

Το νέο GR 86 παρουσιάστηκε πριν από περίπου ένα μήνα και η GR Corolla ήρθε στην Ελλάδα και ακόμη και μια εκρηκτική έκδοση του… Hilux! Στην κορυφή όμως της προϊοντικής πυραμίδας της Gazoo Racing ετοιμάζεται ένα υπερσύγχρονο υπεραυτοκίνητο.

Μία πρώτη γεύση πήραμε τον Ιανουάριο του 2018 από το πρωτότυπο GR Super Sport, και η έκδοση παραγωγής θα φτάσει τον επόμενο χρόνο και θα μπορούσε να λέγεται GR 010. Η ζωή για το το κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο της Toyota δεν θα είναι εύκολη, καθώς θα πρέπει να δώσει μάχη ενάντια στο Aston Martin Valkyrie και Mercedes-AMG One. Το κεντρομήχανο υπεραυτοκίνητο θα υιοθετήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και ένα κουπέ αμάξωμα, πιθανότατα με ένα άνοιγμα του θόλου της καμπίνας προς τα πάνω όπως αφήνεται να εννοηθεί από ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η ιαπωνική εταιρεία.

Πάτησε Ελλάδα η Toyota Corolla GR Sport. Τιμές και εξοπλισμός

Παρόλο που μία έκδοση δρόμου του αγωνιστικού Le Mans δεν είναι πλέον απαραίτητη, καθώς οι κανονισμοί LMH έχουν αλλάξει, η Toyota εμμένει στο αρχικό της σχέδιο για να δώσει στο GR Super Sport μια κανονική άδεια κυκλοφορίας. Αναμένεται δε να χρησιμοποιήσει ένα υβριδικό σύστημα 2.4 λίτρων twin-turbo V6, προσαρμοσμένο από το προηγούμενο αγωνιστικό αυτοκίνητο του τμήματος μηχανοκίνητων αθλημάτων, το TS050 Hybrid.

Λέγεται για την ώρα ότι βγάζει τουλάχιστον 986 ίππους, σύμφωνα με τους αρχικούς κανονισμούς LMH και την απόδοση ισχύος που ανακοινώθηκε για το πρωτότυπο αυτοκίνητο. Αν και ανεπιβεβαίωτη ακόμα, ότι υπάρχει μια πιθανότητα ότι η τελική έκδοση θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ισχύ από μια υβριδική μονάδα 3 κινητήρων. Όπως και να έχει, σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα πολύ πιο ισχυρό GR Super Sport του αντίστοιχου αγωνιστικού αυτοκινήτου, δεδομένου ότι η έκδοση της πίστας θα περιοριστεί στους 670 ίππους από ένα υβριδικό V6 μοτέρ 3,0 λίτρων σύμφωνα με τους τελευταίους κανονισμούς της κατηγορίας LMH.

Η πληροφόρηση για το πόσα GR Super Sport θα μπουν στην παραγωγή και την τιμή τους είναι ακόμη θολή, αλλά με την αλλαγή των κανονισμών, η Toyota δεν χρειάζεται πλέον να παράξει τουλάχιστον 20 μονάδες. Λαμβάνοντας υπόψη τα χρήματα, το χρόνο και την προσπάθεια που επενδύθηκαν στο έργο, η λογική μας λέει ότι ο χρόνος παραγωγής θα είναι μεγαλύτερος για τη δημιουργία μιας σταθερής θέσης στη γκάμα για το GR Super Sport.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Toyota Yaris GR: Οδηγική ντόπα! (βίντεο)

To Toyota GR Yaris έδειξε τα… δόντια του και στο Nissan GT-R

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.