Smart #1: Έρχεται γρήγορη έκδοση με 400 PS και τη σφραγίδα της Brabus! (photos)


To μοντέλο πιάστηκε... στα πράσα από τον φωτογραφικό φακό ενώ βρισκόταν σταθμευμένο σε υπόγειο πάρκινγκ της Κίνας. 

  • 12/4/2022

Την προηγούμενη εβδομάδα Geely και Daimler τράβηξαν το πανί και αποκάλυψαν στον κόσμο της αυτοκίνησης το νέο Smart #1 με το οποίο η φίρμα μπαίνει στη νέα εποχή. Κατά την επίσημη παρουσίαση στελέχη της Geely αποκάλυψαν πως σύντομα θα αποκαλυφθεί μια γρήγορη έκδοση του ηλεκτρικού SUV που θα ξεπερνά σε δύναμη την έκδοση Launch των 275 PS.

Λίγες μέρες μετά ο φακός του Weibo/Jason Ferrari εντόπισε σε γκαράζ της Κίνας ένα διαφοροποιημένο Smart #1 σε σχέση με αυτό που είδαμε και το οποίο συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να είναι η γρήγορη έκδοση στην οποία αναφέρθηκαν οι κατασκευαστές. Μάλιστα η πρόταση θα φέρει τη σφραγίδα του γνωστού γερμανικού οίκου βελτίωσης Brabus.

Το αυτοκίνητο που εμφανίζεται στις φωτογραφίες ξεχωρίζει για τις διάσπαρτες κόκκινες λεπτομέρειες ενώ στο μπροστά μέρος μπορεί να εντοπίσει κανείς μικρές διαφορές στη σχεδίαση των αεραγωγών ενώ το λογότυπο έχει αποκτήσει γκρι ματ απόχρωση.

Στο πλάι τα φιμέ τζάμια δεν επιτρέπουν κλεφτές ματιές στο εσωτερικό, τα καπάκια στους καθρέφτες είναι κόκκινα ενώ οι λαβές στις πόρτες οι λαβές είναι μαύρες και πετυχαίνουν για όμορφη αντίθεση με το λευκό αμάξωμα. Οι ζάντες έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό ενώ από μέσα ξεπροβάλλουν οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Στο πίσω μέρος βλέπουμε έναν μαύρο προφυλακτήρα με μια λεπτή κόκκινη γραμμή στο κάτω μέρος του που "παντρεύεται" με ένα επίσης μαύρο κομμάτι κάτω από το τζάμι. Το μεγαλύτερο μέρος της κόκκινης οροφής είναι γυαλί ενώ στο τέλος της προεξέχει μια διακριτική αεροτομή που δίνει πόντους στον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τα ξένα δημοσιεύματα η συνολική δύναμη των δύο ηλεκτροκινήτων που θα φιλοξενούνται στους άξονες θα φτάνει τους 400 PS. Την ίδια στιγμή δεν υπάρχει καμία αναφορά σχετικά με την αυτονομία του μοντέλου. Θυμίζουμε πως το Smart #1 που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες υπόσχεται κίνηση 440 km μεταξύ των φορτίσεων.

Φωτογραφίες: Weibo/Jason Ferrari