Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία πριν από έναν χρόνο είχε ως συνέπειά της και την μείωση των ενεργών οδηγών φορτηγών στην Ευρώπη. Κι αυτό, διότι ένας σημαντικός αριθμός επαγγελματιών οδηγών ερχόταν από την πληγείσα χώρα.
Πριν από αυτό, η πανδημία του κορωνοϊού είχε φέρει σημαντική μείωση στην παραγωγή των ημιαγωγών, που έφερε τη μείωση στην παραγωγή νέων αυτοκινήτων, και συνεπώς τη μείωση της ανάγκης για επαγγελματίες οδηγούς.
Η παραγωγή, όμως, έχει επανέλθει σε μεγάλο βαθμό στην κανονικά της επίπεδα, και η ανάγκη για οδηγούς που θα μεταφέρουν με τα φορτηγά τους αυτά τα οχήματα είναι και πάλι τεράστια.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Automotive News Europe, η Stellantis βρήκε έναν τρόπο να ξεπεράσει αυτόν τον σκόπελο.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος στην αυτοκίνηση απηύθυνε κάλεσμα σε εργαζομένους της στα εργοστάσιά της στην Ευρώπη, και 140 εξ αυτών έχουν ανταποκριθεί θετικά, περνώντας και σχετική εκπαίδευση. Τονίζεται πως στην ευρωπαϊκή ήπειρο υπάρχουν εργοστάσια των Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, και Vauxhall.
Παράλληλα, η Stellantis εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει και τα δικά της φορτηγά για αυτές τις μεταφορές, ενώ για τους πρώην εργαζόμενους στο εργοστάσιο-νυν οδηγούς, η επιστροφή στις κανονικές εργασίες τους είναι πάντα εφικτή, εφόσον το επιθυμήσουν.