Στην… ανακύκλωση η ηλεκτροκίνητη Jaguar i-Pace


ΕΝΑ ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΕΚΠΟΝΕΙ Η JAGUAR ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/4/2019

Στην επαναχρησιμοποίηση του αλουμινίου που εντοπίζεται σε οχήματα που έχουν ήδη περάσει από τη γραμμή παραγωγής στοχεύει η Jaguar και το φιλόδοξο σχέδιο ανακύκλωσης “REALITY”.

Έτσι η νέα… πραγματικότητα της βρετανικής φίρμας προβλέπει -μεταξύ άλλων- την ανακύκλωση των μοντέλων προπαραγωγής της ηλεκτροκίνητης Jaguar i-Pace, τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν για τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου.

Η Jaguar ευελπιστεί πως με αυτόν τον τρόπο θα περιορίσει θεαματικά τις ανάγκες για πρωτογενές αλουμίνιου, μειώνοντας παράλληλα και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της παραγωγικής διαδικασίας.

Ήδη από το 2013 έως και τον Ιανουάριο του 2019, η Jaguar Land Rover είχε προχωρήσει στην ανακύκλωση 300.000 τόνων αλουμινίου, περιορίζοντας το CO2 που εκλύεται κατά τη διάρκεια παραγωγής ενός αυτοκινήτου κατά 46%.

Μάλιστα, το 2014 η Jaguar XE έγινε το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που χρησιμοποιούσε επιφάνειες κατασκευασμένες από ανακυκλωμένο αλουμίνιο σε ποσοστό που άγγιζε το 75%.

To 2018 η Jaguar-Land Rover χρησιμοποίησε 180.000 τόνους αλουμινίου, με την ετήσια παραγωγή αλουμινίου σε παγκόσμιο επίπεδο να ξεπερνά τους 80 εκατομμύρια τόνους.