Στην Ισπανία το πρώτο αυτοκίνητο που πουλήθηκε μέσω Twitter!


Η Λα Κορούνια της Ισπανίας, καταγράφεται ως η πρώτη πόλη της ευρωπαϊκής αγοράς, όπου κάτοικός της, παρήγγειλε μέσω Twitter το νέο του αυτοκίνητο!

  • 12/7/2016

Το διαδίκτυο και συνολικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως ονομάζονται το Facebook, το Twitter, κ.α., έχουν αλλάξει πολύ την καθημερινότητά μας, όχι μόνο σε επίπεδο επικοινωνίας, αλλά στον τρόπο με τον οποίο κάνουμε αγορές καταναλωτικών προϊόντων.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ

Κάτι που αναμένεται στο άμεσο μέλλον να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, ακόμη και στις κατηγορίες εκείνες των προϊόντων που είναι διαθέσιμα μέσω «αποκλειστικών δικτύων πώλησης», όπως είναι ακόμη σήμερα ο τρόπος πώλησης των αυτοκινήτων.

Η Λα Κορούνια της Ισπανίας, καταγράφεται ως η πρώτη πόλη της ευρωπαϊκής αγοράς, όπου κάτοικός της, παρήγγειλε μέσω Twitter το νέο του αυτοκίνητο, κάνοντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτεί καν την έκθεση της Nissan!

Πρόκειται για τον Raul Escolano, ο οποίος και «έβαλε» την παραγγελία ενός X-Trail, επιλέγοντας φυσικά και το επιθυμητό επίπεδο εξοπλισμού στην σχετική εφαρμογή που διέθετε η τοπική αντιπροσωπεία Nissan Antamotor μέσω Twitter. 

Δεν χρειάστηκαν περισσότερες από έξι ημέρες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, χρονικό διάστημε μέσα στο οποίο η Nissan «πρόβαλε» με προσωποποιημένη λήψη σε  live streaming τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου (τεχνικά στοιχεία, λειτουργίες επιμέρους συστημάτων όπως infotainment, κ.α.).

Με το πέρας της αναλυτικής παρουσίασης του αυτοκινήτου, η Nissan απέστειλε με κούριερ τα κλειδιά του X-Trail στο σπίτι του κου Raul Escolano προκειμένου να διεκπεραιωθεί η προβλεπόμενη διαδικασία της online αγοράς, με τον τελευταίο να σπεύδει στο κατάστημα της εταιρείας για την παραλαβή του νέου του αυτοκινήτου.