Στήριξη της Angela Merkel στις γερμανικές εταιρείες


H ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ ANGELA MERKEL ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΤΑΝΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 13/9/2019

Η κα Angela Merkel επισκέφτηκε την έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης όπου μίλησε για την ανάγκη να βοηθηθεί η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για τον περιορισμό των ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα. Οι Γερμανοί πρωτοστατούν, πλέον, στη δημιουργία πολλών νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς αντιμετωπίζουν την πιθανότητα να πληρώσουν μεγάλα πρόστιμα για την υπέρβαση των ορίων που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Γερμανίδα Καγκελάριος δήλωσε ότι υποστηρίζει την Ε.Ε. για τη μείωση των ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και χαρακτήρισε «Ηράκλειο άθλο» τις προσπάθειες της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως είπε: «Θέλουμε να στρέψουμε τη συμπεριφορά των ανθρώπων προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Η επιβολή προστίμων για το διοξείδιο του άνθρακα είναι ο σωστός τρόπος για να ξεκαθαρίσουμε ότι όλες οι νέες τεχνολογίες θα πρέπει να έχουν ως στόχο τη μείωσή του. Εάν το πράξουμε μακροπρόθεσμα και με υπεύθυνο τρόπο, θα υπάρξουν τα κατάλληλα κίνητρα για την ανάπτυξη τεχνολογιών προς αυτό τον σκοπό. Εάν κάποιος πιστεύει ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι καθήκον της ανθρωπότητας, και πιστεύω ότι είναι, τότε πρέπει να πληρώσουμε το κόστος γι’ αυτό. Διαφορετικά, θα χρειαστεί να πληρώσουμε ένα εντελώς διαφορετικό κόστος, πολύ ακριβότερα».

Θυμίζουμε ότι μετά το σκάνδαλο «Dieselgate», που ταρακούνησε τον Όμιλο Volkswagen, τόσο ο Όμιλος BMW όσο και η Daimler αντιμετώπισαν προβλήματα με κατηγορίες για πειραγμένο λογισμικό στους κινητήρες τους, ώστε να δείχνουν μικρότερη εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα απ’ ό,τι ίσχυε στην πράξη. Το αποτέλεσμα ήταν η μείωση των κερδών τους αλλά και η αλλαγή της κατασκευαστικής ατζέντας τους, προς την ηλεκτροκίνηση.

Βάσει των στοιχείων που έχουν ανακοινωθεί, στη Γερμανία, ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας και των προμηθευτών αυτής απασχολεί περίπου 830.000 εργαζόμενους. Ο στόχος που έχει τεθεί από την κυβέρνηση της χώρας είναι να κυκλοφορούν 1.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε αυτή, ως το τέλος του 2020.