Στο Toyota GR Yaris τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη


Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες και το… διαβολάκι της Toyota είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό.

  • 3/12/2020

Οι μηχανικοί της Toyota έχουν μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία τόσο από τη συμμετοχή της μάρκας στο WRC όσο και σε αγώνες άλλου τύπου και φυσικά δεν την άφησαν ανεκμετάλλευτη κατά την εξέλιξη του GR Yaris.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία προκειμένου το αμάξωμα του hot hatch να είναι ακόμα πιο άκαμπτο σε σχέση με αυτά των πιο απλών εκδόσεων του μοντέλου, ειδικά από τη στιγμή που αυτό αποτελεί τη βάση για τα πάντα, υπάρχουν ούτε λίγο ούτε πολύ 259 επιπλέον πονταρίσματα σε σχέση με τα τελευταία.

Δεν περιορίστηκαν όμως μόνο σε αυτό, μιας στο GR Yaris χρησιμοποίησαν συνολικά 35,4 μέτρα δοκιμής κόλλας, που είναι υπερδιπλάσια σε σχέση με τα 14,6 που εφαρμόζονται στις στάνταρ εκδόσεις του μοντέλου της νέας γενιάς. Επίσης το σπορ μοντέλο είναι το πρώτο Toyota μαζικής παραγωγής που έχει οροφή από ανθρακονήματα, γεγονός που μειώνει το βάρος της σε σχέση με μια συμβατική από χάλυβα κατά 3,5 kg.

Αυτή όμως δεν είναι η μόνη μείωση βάρους. Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει «κόψει» και άλλα 24 κιλά. Κάτι που σημαίνει πως σε συνδυασμό και με την απόδοση των 262 PS του τρικύλινδρου turbo των 1.600 cc η αναλογία κιλών ανά ίππο εδώ είναι περίπου στο μισό των άλλων εκδόσεων.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε, τόσο σε ότι αφορά την ακαμψία όσο και τη μείωση του βάρους, πως το GR Yaris είναι και το μόνο τρίθυρο της γκάμας.