Στο Toyota Hilux Mako δεν μπορείς να αντισταθείς


Το αναβαθμισμένο από άκρη σε άκρη Toyota Hilux Mako κλείνει το μάτι στους λάτρεις των pickup, διεκδικώντας επάξια μια θέση απέναντι στο επιβλητικό Ford Ranger Raptor.

  • 1/10/2020

Μέχρι σήμερα οι επιλογές για κάποιον που ήθελε να αποκτήσει ένα εξεζητημένο σε προδιαγραφές pickup δεν ήταν πολλές. Ειδικά για εκείνους που δεν είχαν την τύχη ή την ατυχία να γεννηθούν στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και την ευκαιρία να αποκτήσουν με σχετική ευκολία κάποιο θηριώδες truck.

H παρουσία του Ford Ranger Raptor στην ευρωπαϊκή αγορά ανέτρεψε τα δεδομένα, αλλάζοντας τις ισορροπίες σε μια κατηγορία που διατηρεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το κοινό της. Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στο εν λόγω segment θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Ford δημιουργώντας ανάλογες προτάσεις, το Ranger Raptor έμεινε μόνο του, εντυπωσιάζοντας όχι μόνο με το επιβλητικό ανάστημά του αλλά και με τις πωλήσεις του.

Έστω και καθυστερημένα, λοιπόν, η απάντηση στο Ford Ranger Raptor έρχεται από την Toyota, η οποία αποφάσισε να σηκώσει μανίκια και να προχωρήσει σε εκτεταμένες παρεμβάσεις στις προδιαγραφές του γνωστού σε όλους Hilux, κάνοντας τα όνειρα δεκάδων χιλιάδων πιστών οπαδών του ιαπωνικού pickup πραγματικότητα.

Το Toyota Hilux Mako διαθέτει αναβαθμισμένη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (40 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 50 χιλιοστά στον πίσω).

Ενισχύσεις έχει δεχθεί και το σύστημα πέδησης καθώς έχουν τοποθετηθεί ανθεκτικότερα σωληνάκια με πλεκτό-μεταλλικό περίβλημα για αυξημένη αντοχή και μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Οι νέες ζάντες αλουμινίου με τα χωμάτινα ελαστικά της Maxxis, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, οι ποδιές προστασίας και τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών συμπληρώνουν την εικόνα του Toyota Hilux, δίνοντας τη σκυτάλη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Εκεί ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και το τριάκτινο τιμόνι με τη χορταστική σε πάχος στεφάνη.

Αν αναρωτιέστε ποιος μπορεί να είναι ο κινητήρας που θα αναλαμβάνει την κίνηση του ιαπωνικού pickup, τότε η απάντηση έρχεται από ένα diesel μοτέρ χωρητικότητας 2,8 λίτρων και απόδοσης 204 ίππων.

Όλες οι αναβαθμίσεις πραγματοποιούνται από την ίδια την Toyota, ωστόσο, το Hilux Mako προορίζεται για την ώρα μόνο για την αγορά της Νέας Ζηλανδίας, ενώ περιορισμένη θα είναι και η διαθεσιμότητά του καθώς δεν αναμένεται να παραχθούν περισσότερα από 250 αντίτυπα.