Στόχος της VW οι ψηφιακές και direct πωλήσεις


Η αρχή θα γίνει με την σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων I.D. που θα πωλούνται από μία ηλεκτρονική πλατφόρμα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 18/10/2018

Παράλληλα αυτή η πλατφόρμα θα εξυπηρετεί και ένα νέο πρόγραμμα car-sharing και με αυτό τον τρόπο η Volkswagen έχει ως στόχο να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που πωλούνται τα νέα αυτοκίνητα. Θα υπάρχει 24ώρα online υποστήριξη τόσο σε επίπεδο πληροφοριών όσο και σε επίπεδο αποπληρωμής ενώ ο μελλοντικός πελάτης θα έχει ένα προσωπικό κωδικό για απευθείας πληροφόρηση και υπηρεσίες. Μέχρι το 2022 η VW σχεδιάζει να έχει κατασκευάσει 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα βάσει της νέας πλατφόρμας MEB.

«Με αυτόν τον τρόπο, θα μάθουμε περισσότερα για τις ανάγκες των πελατών μας και θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε τις βέλτιστες προσφορές για κάθε πελάτη μέσω έξυπνης διαχείρισης δεδομένων» δήλωσε ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην Volkswagen για τις πωλήσεις. "Αυτό έχει ήδη γίνει με επιτυχία σε άλλους τομείς". Οι πελάτες δεν θα χρειαστεί να επισκεφθούν έναν από τους 5.400 αντιπροσώπους και συνεργάτες υπηρεσιών παγκοσμίως για να έχουν πρόσβαση στις νέες υπηρεσίες, όπως αναφέρει το Automotive News Europe.

Προ μηνών ο όμιλος VW είχε ανακοινώσει πως προσανατολίζεται στην εξοικονόμηση χρημάτων και μέσα στην κλίμακα εντάσσεται και το ευρωπαϊκό δίκτυο περίπου 3.000 ντίλερ με παράλληλη αύξηση της αποδοτικότητας τους κατά μέσο όρο στο 10%. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή πωλήσεων Juergen Stackmann πολλά αναμένεται να αλλάξουν προς τα τέλη της δεκαετίας ξεκινώντας από την αγορά της Γερμανίας. Ειδικά αν υπάρχει κίνητρο αγοράς με κάποια έκπτωση από την στιγμή που ένας νέος dealer με τις βασικές προϋποθέσεις θα αναλαμβάνει μόνο το PDI (προετοιμασία και παράδοση του αυτοκινήτου).