Subaru Impreza STI: Οι Ιάπωνες τράβηξαν και επίσημα το κάλυμμα στο Τόκιο (photos)


Η Subaru παρουσίασε το νέο Impreza στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το οποίο έχει δεχθεί μέρη STI και μια πιο... επιθετική εμφάνιση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: SUBARU
  • 13/1/2023

Η Subaru καταφτάνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο με νέες προσθήκες στο ρόστερ της, ξεκινώντας με τη βελτίωση του μοντέλου που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας της, το Impreza, και συνεχίζοντας με δύο εκδόσεις του Levorg, την STI Sport και την STI Sport# Prototype, αλλά και δύο concept cars, το Crosstrek Boost Gear Concept και το Rex Boost Gear Concept.

Και τρεις αποκαλύψεις από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού έγιναν από την εταιρεία στο Τόκιο: Subaru BRZ GT300, Subaru WRX NBR Challenge και Subaru WRX Rally Challenge.

Εστιάζοντας στο best seller της, η Subaru λάνσαρε το νέο Impreza πριν λίγο καιρό στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles, με το μοντέλο να υποδέχεται την 6η γενιά του. Τώρα, οι Ιάπωνες προσφέρουν στο δημοφιλές hatchback ένα πακέτο αναβαθμίσεων από την STI (Subaru Tecnica International) που το αγριεύει.

Η έκδοση STI του μοντέλου αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, όπου η Subaru τράβηξε το κάλυμμα όλων των νέων προσθηκών που έκανε στην γκάμα της. Το Impreza έρχεται να εντυπωσιάσει «φορώντας» μία πορτοκαλί βαφή στον χρωματισμό Sunblaze Pearl.

Τη μεγαλύτερη αλλαγή έχει δεχτεί το πίσω μέρος, αφού η ιαπωνική έκδοση του μοντέλου φέρει μία διπλή εξάτμιση στο κέντρο του, κάτι που του δίνει ένα πιο σπορ λουκ. Οι μαύροι τροχοί 21 ιντσών είναι επίσης προσθήκη της STI, ενώ ένα πτερύγιο έχει τοποθετηθεί στην οροφή του οχήματος. 

Η Subaru και το τεχνικό της τμήμα προσπάθησαν να κάνουν το Impreza ακόμα πιο επιθετικό, προσθέτοντας ένα σετ πτερυγίων στον μπροστινό προφυλακτήρα. Στα πλαϊνά, οι ποδιές έχουν λάβει μία πιο στιβαρή εμφάνιση, και είναι φινιρισμένες με glossy μαύρο χρώμα, ενώ και ο προφυλακτήρας και τα μέρη πάνω από τα φώτα ομίχλης έχουν δεχτεί το«άγγιγμα» της STI.

Οι Ιάπωνες δεν έχουν αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες, όσον αφορά αναβαθμίσεις στον κινητήρα, όμως είναι αρκετά πιθανό το Impreza να δεχτεί μία νέα, πιο σπορ ανάρτηση από την STI, καθώς έχει γίνει γνωστό ότι όσα αποκάλυψε το τεχνικό τμήμα της Subaru στο Τόκιο είναι μόλις η κορυφή του παγόβουνου των βελτιώσεων που θα φέρει για το hatchback.

Η έκδοση JDM του Subaru Impreza φέρει τον ίδιο κινητήρα με τη συμβατική έκδοση, αυτή δηλαδή που κυκλοφόρησε τον περασμένο Νοέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, η base έκδοση του κινητήρα έχει χωρητικότητα 2,0 L και παράγει 157 PS και 197 Nm ροπής, ενώ η έκδοση RS του μοντέλου διαθέτει έναν μεγαλύτερο κινητήρα χωρητικότητας 2,5 L που αποδίδει 185 PS και 241 Nm ροπής. Η Subaru επιβεβαίωσε ότι η ιαπωνική έκδοση φέρει τον βασικό κινητήρα, ενώ είναι τετρακίνητη και συνοδεύεται από ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το τμήμα επιδόσεων της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας εργάζεται πάνω σε νέα μέρη, και το πρωτότυπο που παρουσίασε στο Τόκιο είναι μόνο η αρχή.