Η αυστριακή KTM χαρακτηρίζει το X-Bow GTX ως το πιο εντυπωσιακό και προηγμένο τεχνολογικά όχημα που προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στην πίστα. Και αυτό επειδή δεν υπάρχει άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους μιας και το GTX είναι σχεδιασμένο για επαγγελματική χρήση σε αγώνες με όλες τις προδιαγραφές (με χωροδικτύωμα ασφαλείας κ.α.) που προβλέπει η FIA.
Ο οδηγός βολεύεται στο αγωνιστικό της Recaro που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και κέβλαρ (όπως και πολλά μέρη του GTX), ενώ φυσικά υπάρχει με ζώνη ασφαλείας με πρόσδεση έξι σημείων.
Επίσης το τιμόνι με την δερμάτινη επένδυση είναι ρυθμιζόμενο (όπως και τα πεντάλ) και με ενσωματωμένο το μόνιτορ με τις απαραίτητες ενδείξεις. Ρυθμιζόμενα είναι και τα πεντάλ. Εδώ να πούμε πως στο GTX το τιμόνι είναι ηλεκτρομηχανικό με τρία προγράμματα σε αντίθεση με το GT4 που έχει υδραυλική υποβοήθηση.
Το απόβαρο του X-Bow GTX δεν ξεπερνά τα 1.050 kg και όπως γίνεται αντιληπτό ο πεντακύλινδρος turbo της Audi χωρητικότητας 2,5 lt με τους 530 PS προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις. Επεμβάσεις έχουν γίνει στις βαλβίδες, στην εισαγωγή, στο σύστημα εξαγωγής και στην χαρτογράφηση ώστε και η ροπή να φτάνει τα 650 Nm.
To κιβώτιο της Holinger MF είναι σειριακό με έξι σχέσεις και ο συμπλέκτης αγωνιστικός υψηλής αντοχής με πίσω μπλοκέ διαφορικό. Μπροστά υπάρχουν εξαπίστονα φρένα με δίσκους 378 mm και πίσω τετραπίστονα με δίσκους 355 mm. Τo GTX πρέπει να βγάζει αρκετούς γύρους σε έναν αγώνα και για αυτό διαθέτει ένα μεγάλο ρεζερβουάρ 120 lt.