Suzuki Celerio: Η επιτομή της πρακτικότητας


Η Suzuki επέστρεψε δυναμικά σε μια κατηγορία που γνωρίζει πολύ καλά.

  • 4/1/2016

Η ευρυχωρία του εσωτερικού προκαλεί εντύπωση από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς εντός του Celerio. To ωφέλιμο πλάτος και ύψος για τους επιβάτες σε κάνει να νομίζεις ότι είσαι σε όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας. Την ίδια εντύπωση σχηματίζεις και όταν ανοίξεις την πίσω πόρτα και δεις τον χώρο αποσκευών.

Η Suzuki επέστρεψε δυναμικά σε μια κατηγορία που γνωρίζει πολύ καλά. Αυτή των αυτοκινήτων πόλης! Με το νέο Celerio, ένα αυτοκίνητο που ακολουθώντας πιστά τα ιαπωνικά κατασκευαστικά πρότυπα, τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας για λόγους που έχουν να κάνουν με την πρακτικότητα που προσφέρει. Αισθητικά ακολουθεί έναν ήπιο χαρακτήρα, χωρίς εξάρσεις, ξεκαθαρίζοντας ότι πρόκειται για ένα «πολυεργαλείο». Ιδανικό στην πόλη, ευρύχωρο για μια μικρή οικογένεια.

Πίσω όμως από το ψηλόλιγνο αμάξωμά του κρύβεται η τεχνογνωσία της Suzuki στη δημιουργία πρακτικών αυτοκινήτων μικρών σε μέγεθος αλλά μεγάλων σε δυνατότητες. Το Suzuki Celerio με τη λογική ενός οχήματος ενάμιση όγκου, με αρκετά υψηλό προφίλ διαθέτει ένα από τα πιο ευρύχωρα σαλόνια της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης με μεταξόνιο στα 2,425 μέτρα. Εδώ τέσσερις ή και πέντε επιβάτες θα βρουν όσους χώρους χρειάζονται είτε μιλάμε για αποσκευές με 254 λίτρα πορτμπαγκάζ, είτε για μικροαντικείμενα σε ένα εσωτερικό που δείχνει -και είναι- άρτιο ποιοτικά και μάλιστα διαθέτοντας επίπεδο εξοπλισμού και αισθητική ανώτερων κατηγοριών.

 

Η μηχανολογία του και η εν γένει προσέγγισή του είναι άλλη μια πτυχή που σε κερδίζει. Η φιλοσοφία κινητήρα-αναρτήσεων συνάδει με έναν άνετο, φιλικό χαρακτήρα. Ο μοναδικός χιλιάρης, τρικύλινδρος και ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας αποδίδει μόνο 68 ίππους αλλά με στρωτό, ομαλό και αθόρυβο τρόπο ενώ είναι και αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση. Συνδυάζεται με μηχανική ή με αυτόματο κιβώτιο. Οι αναρτήσεις είναι ενδοτικές, ό,τι πρέπει για την ελληνική άσφαλτο ενώ ένα από τα κύρια προσόντα του είναι η τρομερή ευελιξία του με κύκλο στροφής μόλις στα 9,4 μέτρα, ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας.

SUZUKI CELERIO 1.0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ
ΚΙΝΗΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (Κ.ΕΚ.): 998
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW (ΙΠΠΟΙ)/Σ.Α.Λ.]: 50(68)/6.000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (NM/Σ.Α.Λ.): 90/3.500
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜXΠXΥ (ΧΙΛΙΟΣΤΑ): 3.600x1.600x1.540
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (ΧΙΛΙΟΣΤΑ): 2.425
ΒΑΡΟΣ (ΚΙΛΑ): 805
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ    
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ): 14,0
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΩΡΑ): 155
ΜΕΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.): 4,3
ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (ΓΡΑΜ./ΧΛΜ.): 99