Τα ανθρακονήματα εξοικονομούν έως 226 kg στο Polestar 1


Τα περισσότερα από τα κύρια πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP (κολλημένα φύλλα ανθρακονημάτων) για το μικρότερο δυνατό απόβαρο και τα βέλτιστα δυναμικά χαρακτηριστικά.

  • 19/6/2018

Ειδικά σε ένα σπορ κουπέ με plug-in υβριδική τεχνολογία το παραμικρό κιλό που εξοικονομείται είναι πολύ σημαντικό, τόσο για τις επιδόσεις όσο και για την αυτονομία του αυτοκινήτου. Μάλιστα το Polestar 1 είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που θα έχει εκτενή χρήση ανθρακονημάτων. Για αυτό το Polestar Production Center, το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή και πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή πλήρους κλίμακας στα μέσα του 2019, είναι ειδικά σχεδιασμένο για την παραγωγή του συνθετικού κάρμπον CFRP.

Συγκεκριμένα το υλικό CFRP έχει χρησιμοποιηθεί σε διάφορα σημεία της δομής του πλαισίου και φυσικά από αυτό είναι κατασκευασμένα το καπό, οι πόρτες, η οροφή, τα φτερά, το ρεζερβουάρ και άλλα μέρη. Μάλιστα η Volvo κάνει λόγο για μια ειδική μορφοποίηση που αντικαθιστά σε αρκετά σημεία τον χάλυβα βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο την στρεπτική ακαμψία σε ένα από τα κρίσιμα σημεία της δομής του αμαξώματος (ανάμεσα στο μέσον του δαπέδου και την κατασκευή εμπρός-πίσω).

Ο Thomas Ingenlath, Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar, καταλήγει στο συμπέρασμα: «Τα ανθρακονήματα είναι σημαντικά για την επίτευξη των στόχων σχεδιασμού, μηχανικής και απόδοσης στο Polestar 1. Το αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο, τεχνολογικό πακέτο που παραμένει πιστό στο αρχικό σχέδιο με την κομψή και χαμηλή σιλουέτα. Φαίνεται τόσο καλή όσο απολαυστική είναι η οδήγηση!».