Τα μελλοντικά μοντέλα των Toyota και Lexus θα βασίζονται σε πλαίσια της Mazda;


H εξοικονόμηση χρημάτων στη φάση της έρευνας και της εξέλιξης είναι ο βασικός λόγος των συνεργειών μεταξύ των κατασκευαστών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/6/2019

Οι συνεργασίες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένες και μάλιστα όχι μόνο σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη κίνηση αλλά και πιο «παραδοσιακούς» τομείς, όπως π.χ. τα πλαίσια.

Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν στο ιαπωνικό περιοδικό Best Car στο μέλλον και μάλιστα όχι το απώτερο, οι Toyota και Lexus θα μοιράζονται με τη Mazda ένα πλαίσιο για πισωκίνητα μοντέλα καθώς και έναν εξακύλινδρο σε σειρά.

Τόσο το πλαίσιο όσο και ο κινητήρας θα προέρχονται από τη Mazda, ενώ το πρώτο Toyota που αναμένεται να κάνει χρήση τους θα είναι ο διάδοχος του Mark X, ένα μοντέλο που κατά κύριο λόγο πωλείται στην Ιαπωνία και σε άλλες ασιατικές αγορές. Η Lexus θα μπορεί από την πλευρά της να τα χρησιμοποιήσει για ένα καινούργιο κουπέ που θα τοποθετείται μεταξύ του RC και του LC.

Ενδιαφέρον είναι πως με βάση τον προγραμματισμό της μάρκας οι επόμενες γενιές των Lexus IS και RC θα χρησιμοποιούν το πλαίσιο TGNA της Toyota, ενώ τα μοντέλα που θα τα αντικαταστήσουν -αυτό αναμένεται να γίνει το 2026- θα χρησιμοποιούν το πισωκίνητο πλαίσιο της Mazda και τον εξακύλινδρο Skyactiv-X.