Τα ονόματα που «παίζουν» για το Υπουργείο Μεταφορών στη νέα κυβέρνηση


Πέντε είναι οι «μνηστήρες» που εμφανίζονται ως βασικοί υποψήφιοι για να αναλάβουν το υπουργείο. Πιθανό το σπάσιμο των δύο χαρτοφυλακίων.

  • 24/5/2023

Η ευρεία νίκη της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές της 21ης Μαΐου και παρά το γεγονός ότι οδηγούμαστε σε επαναληπτικές κάλπες με την ενισχυμένη αναλογική, έχει βάλει «φωτιά» στο πολιτικό ρεπορτάζ και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης.

Και όλα αυτά έχοντας κατά νου ότι στη νέα εκλογική μονομαχία δεν θα προκύψουν μεγάλες αλλαγές ως προς το αποτέλεσμα.

Ένα από τα υπουργεία που δείχνει να έχει αρκετούς «μνηστήρες» είναι αυτό των Μεταφορών και Υποδομών, με τον Υπουργό που θα αναλάβει το χαρτοφυλάκιο να πρέπει να τρέξει μια σειρά από σημαντικά ζητήματα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του metaforespress.gr τα ονόματα που ακούγονται περισσότερο για αυτή τη θέση είναι οι εξής:

  • Ο Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έλαβε τις περισσότερες ψήφους στον βόρειο τομέα Αθηνών και έχει διατελέσει υπουργός στο συγκεκριμένο υπουργείο. «Μετά την Ολυμπιακή, εάν τοποθετηθεί ο Κ. Χατζηδάκης στο συγκεκριμένο υπουργείο, θα ακολουθήσει ο ΟΣΕ», σχολίασε πολιτικός αναλυτής.
  • Ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος έλαβε τη 2η θέση στον βόρειο τομέα Αθηνών και λίγο πριν από τις εκλογές ανήρτησε tweet, με θέμα τα υδροπλάνα. «Η τελευταία και μοναδική μου εκκρεμότητα στο Υπουργείο Ανάπτυξης είναι τα υδροπλάνα. Για λίγους μόνον μήνες δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε και αυτό το σχέδιο, αλλά όλη η προετοιμασία έχει γίνει», έγραψε.
  • Ο Νίκος Παπαθανάσης (έλαβε την 7η θέση στον βόρειο τομέα Αθηνών), ο οποίος έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ και αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, με αντικείμενο και την εφοδιαστική.
  • Ο Γιάννης Οικονόμου (έλαβε τη 2η θέση στη Φθιώτιδα), ο οποίος έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ.
  • Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης (βγήκε 1ος στον δυτικό τομέα Αθηνών), ο οποίος έχει διατελέσει και υπουργός στο συγκεκριμένο υπουργείο.

Τέλος το ρεπορτάζ σημειώνει ότι μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, «έχει επαναπροσδιοριστεί η σημασία των Μεταφορών» και γι΄ αυτό – άλλωστε – φαντάζει πιθανό έως και το «σπάσιμο» του υπουργείου.

Από την άλλη πλευρά, ο συνδυασμός και των δυο χαρτοφυλακίων (Υποδομές και Μεταφορές) έχει μεγαλύτερη «πολιτική βαρύτητα» και με τα θετικά και με τα αρνητικά.

Πηγή: metaforespress.gr