Οικοδεσπότης μας, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ο Karsten, ένας από τους υπεύθυνους του τμήματος ανάπτυξης μηχανικών κιβωτίων της BMW. Αυτός αναλαμβάνει να μας μιλήσει για το νέο μηχανικό κιβώτιο των Μ3 και Μ4, το οποίο είναι εμφανώς εξελιγμένο, σε σχέση με το παρελθόν. Εδώ μην περιμένετε εντυπωσιακά πλάνα από τα αυτοκίνητα. Εάν όμως ψάχνετε για πληροφορίες, βρίσκεστε στο σωστό βίντεο.
Καταρχήν, η μεγαλύτερη και πιο σημαντική, ίσως, προσθήκη στο νέο αυτό μηχανικό κιβώτιο, είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να παραμετροποιήσει το shift assistant. Ασχέτως του οδηγικού mode που έχει επιλέξει, έχει τη δυνατότητα να ορίσει, μέσω της κεντρικής οθόνης, την ενεργοποίηση ή όχι του rev-match. Εάν επιθυμεί κατά την αλλαγή το κιβώτιο να ρυθμίζει μόνο του τις στροφές του κινητήρα, έχει καλώς. Εάν πάλι προτιμά να ελέγχει αυτή την παράμετρο ο ίδιος, με το γκάζι, πάλι μπορεί να το κάνει!
Ο ίδιος ο επιλογέας, διαθέτει διπλή στήριξη, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο ίδιο το κιβώτιο, ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη δυνατή ακαμψία και αίσθηση. Και, φυσικά, έχει ρυθμιστεί κατάλληλα η διαδρομή του, όπως και η δύναμη που απαιτείται να ασκήσει ο οδηγός για τη λειτουργία του.
Αναφορικά με το ίδιο το κιβώτιο των ταχυτήτων, διαθέτει ένα σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, έτσι ώστε να μην παρουσιάζονται προβλήματα, ακόμα και σε παρατεταμένη χρήση εντός πίστας. Επιπρόσθετες λεπτομέρειες παραθέτονται για τα μηχανικά του μέρη, ενώ στην απόλυτη ερώτηση, μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, ο συμπαθής οικοδεσπότης μας έχει εύκολη την απάντηση. Θα επέλεγε το μηχανικό κιβώτιο, κάθε μέρα, καθώς δεν μπορείς να έχεις καλύτερο έλεγχο, με οτιδήποτε άλλο.