Τα -πολύ- φθηνά άλογα του Dacia Sanderο RS


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ DACIA ΝΑ ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ RENAULT SPORT ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ.

  • ΦΩΤ.: Kleber Silva
  • 15/9/2020

Η απόφαση της Renault να χαρίσει στην πρώτη γενιά του Dacia Sandero -Renault Sandero σε κάποιες αγορές- επικρίθηκε από πολλούς, βλέποντας μια low cost πρόταση να φορά για πρώτη φορά τον «αγωνιστικό» μανδύα της γαλλικής φίρμας.

Εκτός των άλλων το Dacia Sandero ήταν και το πρώτο R.S. που παράχθηκε εκτός γαλλικών συνόρων, κάτι που δεν είδαν φυσικά με καλό μάτι όσοι έχουν γαλουχηθεί με τις αρχές και τις αξίες της συγκεκριμένης «σχολής».

Με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 150 ίππων να αναλαμβάνει την υπεράσπιση της επιλογής του γαλλικού ομίλου, το Sandero R.S. κατάφερε να εξαργυρώσει όσα του αναλογούσαν σε μια αγορά με ουκ ολίγες ιδιαιτερότητες όπως αυτή της Βραζιλίας, πολλαπλασιάζοντας τις πιθανότητες το παράτολμο εγχείρημα να βρει συνέχεια.

Μια συνέχεια που αν και εφόσον δοθεί θα είναι πολύ διαφορετική, καθώς το Dacia Sandero βασίζεται πλέον σε μια νέα, σαφώς πιο εξελιγμένη πλατφόρμα, η οποία μεταξύ άλλων προδιαγράφει τη χρήση ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα.

Πιο συμβατός στον χαρακτήρα που συνήθως συναντά στις προτάσεις που υπογράφει η Renault Sport είναι άλλωστε και ο σχεδιασμός του αμαξώματος, ο οποίος δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τις γραμμές των mainstream προτάσεων που πρωταγωνιστούν στις ευρωπαϊκές αγορές.

Μιλώντας για τον σχεδιασμό του αμαξώματος, για μια ακόμα φορά ο Kleber Silva έχει κάνει θαύματα, χαρίζοντας σάρκα και οστά σε μια πρόταση που θα διεκδικήσει μέχρι τέλους την είσοδό της στη γραμμή παραγωγής.