Teaser γεμάτο νόημα από την Koenigsegg


Τι σχεδιάζει να κάνει η Koenigsegg; Η σοηδική εταιρία δημοσίευσε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα μπορούσε να δείχνει τη σιλουέτα ενός νέου μοντέλου.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/1/2022

Μετά, λοιπόν, από τα Jesko Track, Jesko Absolut και το τετραθέσιο Gemera, η Koenigsegg φαίνεται πως ετοιμάζει ακόμα ένα υπεραυτοκίνητο!

«Περισσότερες απόλυτες επιδόσεις μέσω έξυπνης τεχνολογίας και βέλτιστου σχεδιασμού» υπόσχεται η Koenigsegg μέσω της ανάρτησής της, η οποία παραμένει πολύ ασαφής και δεν επιτρέπει συγκεκριμένα συμπεράσματα.

Εκ πρώτης όψεως, είναι σαφές ότι δεν πρόκειται για την πανίσχυρη Gemera των 1700 hp με τις τέσσερις θέσεις. Επίσης δεν είναι ούτε Jesko Track, ούτε Jesko Absolut, λόγω της διαφορετικότητας της πίσω πτέρυγας. Τι είναι τότε;

Αν κοιτάξετε ξανά, μπορείτε να δείτε μια ομοιότητα με τα πρώτα μοντέλα CC . Η γραμμή της οροφής είναι πανομοιότυπη και το πίσω τμήμα παρουσιάζει σαφείς παραλληλισμούς, για παράδειγμα, με το CCX, το πρώτο Koenigsegg που χρησιμοποίησε έναν εντελώς ιδιοκατασκευασμένο V8.

Το στενό μπροστινό splitter είναι παρόμοιο με εκείνο του CC8S / CCR και στην οροφή διακρίνεται μια μικρή αεροτομή. Ενδεχομένως πρόκειται για μια νέα έκδοση του CC8S / CCR / CCX ως ένα είδος φόρου τιμής στα πρώτα μοντέλα της Koenigsegg.

Συνάδει με το γεγονός ότι το πρώτο πρωτότυπο CC παρουσιάστηκε το 1996, αλλά το πρώτο όχημα έφτασε στα χέρια του ιδιοκτήτη του το 2002. Ακριβώς 20 χρόνια αργότερα, η Koenigsegg θα μπορούσε δυνητικά να επανεκδώσει τη σειρά CC.

Μια άλλη, λιγότερο αληθοφανής υπόθεση είναι ότι το teaser είναι ένα νέο εισαγωγικό μοντέλο της Koenigsegg. Εδώ και αρκετά χρόνια, κυκλοφορούν φήμες για μια Koenigsegg που θα μπορούσε να προσφερθεί υπό μια διαφορετική μάρκα με τιμή πολύ κάτω από ένα εκατομμύριο ευρώ.

Το 2020, δημοσιεύτηκαν μάλιστα και κάποια renderings που λέγεται ότι έγιναν υπό την επίβλεψη του ιδρυτή και ιθύνοντα νου της εταιρείας, Christian von Koenigsegg. Τότε οι φήμες έλεγαν ότι το βασικό μοντέλο με τον τρικύλινδρο TGF που αναπτύχθηκε για το Gemera θα μπορούσε να αποδίδει έως και 700 ίππους. Ωστόσο, τα renderings του 2020 έμοιαζαν εντελώς διαφορετικά από τη σιλουέτα στην εικόνα που δημοσιεύεται τώρα.

Μια τρίτη πιθανότητα είναι ότι η φωτογραφία είναι ένα πρώιμο μοντέλο CC που η Koenigsegg ανακατασκεύασε και έτσι ξεκίνησε ένα είδος προγράμματος αποκατάστασης, παρόμοιο με το Pagani Rinascimento. Ό,τι και αν σχεδιάζει η Koenigsegg, ελπίζουμε να το μάθουμε σύντομα και μέχρι τότε περιμένουμε με ανυπομονησία τα πρώτα ο Koenigsegg Jesko με απόδοση έως και 1600 ίππους!