Τελευταίες λεπτομέρειες για την παραγωγή της Porsche Taycan


H ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

  • 16/10/2018

Λόγω της πολύπλοκης και προηγμένης τεχνολογίας που έχει στηθεί για την Taycan στο Zuffenhausen οι ειδικοί της Porsche μιλούν «για ένα εργοστάσιο μέσα σε ένα άλλο». Μάλιστα για την ξεχωριστή μονάδα παραγωγής της Taycan η εταιρία έχει προσλάβει περίπου 1.200 άτομα με τους ιθύνοντες να κάνουν λόγο για μια πολύ ευέλικτη παραγωγή όσο και προηγμένη αφού τα πάντα θα βασίζονται σε αυτοματοποιημένες διαδικασίες και με μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα χάρη σε ανανεώσιμες πηγές.

Η Porsche έχει επενδύσει περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια στην τεχνολογία και την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης και εκτιμά πως μέχρι το 2025 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της θα αφορά σε ΕV μοντέλα. Παρά την τεράστια επένδυση η Porsche εκτιμά πως το καθαρό της κέρδος που είναι τουλάχιστον στο 15% δεν θα επηρεαστεί χάρη στην αύξηση των εσόδων από ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες.

Όπως πάντα η γερμανική εταιρία στην ανακοίνωση της συσχετίζει την Taycan με την αγωνιστική 919 Hybrid επισημαίνοντας πως η μπαταρία λιθίου-ιόντων μπορεί σε ταχυφορτιστή να εξασφαλίσει 100 km αυτονομία μέσα σε μόλις 4 min (μιλάμε για super σημεία φόρτισης όπως αυτά του Ionity). Τέλος να πούμε πως η Taycan θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο του 2019 με τις πωλήσεις να ξεκινούν τέλη εκείνης της χρονιάς με αρχές 2020.