Τέρμα γκάζι οι πωλήσεις του BMW Group Hellas


Μια πολύ καλή χρονιά ήταν το 2015 για τα μοντέλα BMW και MINI στην Ελλάδα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 27/1/2016

Με αύξηση πωλήσεων του BMW Group Hellas 20,2% συγκριτικά με το 2014, οι ταξινομήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 18,6%, με σύνολο 2.999 οχήματα. Παράλληλα οι ταξινομήσεις MINI αυξήθηκαν κατά 23,9%, με σύνολο 1.294 οχήματα. Έτσι οι συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και MINI να φτάνουν τα 4.293 αυτοκίνητα (+20,2% συγκριτικά με το 2014) στην Ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα το 2015, παραδόθηκαν 2.999 οχήματα BMW αριθμός αυξημένος κατά 18,6% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Πιο αναλυτικά, σημειώθηκαν πρωτιές πωλήσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer, (μια ευχάριστη έκπληξη ακόμα και για τα στελέχη της BMW Hellas), στη μεσαία κατηγορία με τα μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4, καθώς και στην κατηγορία SUV/SAV με τα BMW X3 και BMW X4. Επιπλέον, 42 οχήματα μάρκας BMW i ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών 34 μοντέλα BMW i3 και 8 μοντέλα BMW i8 (!).

Αύξηση πωλήσεων 23,9% σημείωσε στη χώρα μας και η ΜΙΝΙ για το 2015. Με ταξινομήσεις 1.294 οχημάτων, η Βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.044 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Το 3θυρο MINI hatch μαζί με το 5θυρο MINI (που έδωσε σημαντική ώθηση στις πωλήσεις) συγκέντρωσαν 880 ταξινομήσεις προσελκύοντας ακόμα περισσότερους πελάτες.

Το μερίδιο αγοράς της BMW διαμορφώθηκε στο 4% σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2014. Για το ίδιο διάστημα, το μερίδιο αγοράς της ΜΙΝΙ αυξήθηκε κατά 13,3% συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της μάρκας στην Ελληνική αγορά.

Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης, που ανήκει το BMW Group Hellas μαζί με 11 χώρες (οι χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης είναι: Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα, Βουλγαρία, Κροατία, Σλοβενία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία και Αυστρία), σημείωσε αύξηση 17% σε παραδόσεις μοντέλων BMW (51.878 οχήματα) και αύξηση 26% σε παραδόσεις μοντέλων ΜΙΝΙ (6.576 οχήματα) συγκριτικά με το 2014. Ακόμα πιο εντυπωσιακό όμως είναι το γεγονός ότι η περιοχή αυτή της Ευρώπης είναι στην 6η θέση παγκοσμίως σε πωλήσεις BMW ενώ μεταξύ των παραπάνω χωρών (πλην της Αυστρίας) η Ελλάδα ήταν τρίτη σε ταξινομήσεις (με πρώτη την Πολωνία). Τέλος –αλλά εξίσου σημαντικό- είναι ότι η επίδοση της Mini στην Ελλάδα ήταν πρώτη ανάμεσα στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.