Τέσσερις επιτυχίες για το BMW Group στα «Engine of the Year Awards 2010»


Το BMW Group με τη φετινή του επιτυχία σε τέσσερις από τις οκτώ κατηγορίες κυβισμού, προάγεται σε κορυφαία θέση, στο θεσμό «International Engine of the Year Awards».
  • 2/7/2010
Το BMW Group με τη φετινή του επιτυχία σε τέσσερις από τις οκτώ κατηγορίες κυβισμού, προάγεται σε κορυφαία θέση, στο θεσμό «International Engine of the Year Awards». Ανάμεσα στους κινητήρες που βραβεύτηκαν, στον διασημότερο διαγωνισμό του είδους παγκοσμίως, ήταν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με τέσσερις, έξι και οκτώ κυλίνδρους. Το κουαρτέτο της επιτυχίας περιλάμβανε τον V8 κινητήρα της BMW M3, τον εν σειρά 6-κύλινδρο βενζινοκινητήρα με BMW TwinPower Turbo, άμεσου ψεκασμού και VALVETRONIC που χρησιμοποιείται στις BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 3 και BMW Σειρά 5, όπως επίσης και τον τετρακύλινδρο diesel με BMW TwinPower Turbo των μοντέλων BMW X1 xDrive 23d και BMW 123d και τέλος τον 4-κύλινδρο Twin Scroll turbo του MINI Cooper S. Τα βραβεία «Engine of the Year» έχουν καθιερωθεί από το 1999. Από τότε πάνω από 50 νίκες κατηγορίας και γενικής κατάταξης, έχουν απονεμηθεί σε κινητήρες μοντέλων BMW και ΜΙΝΙ. Μεταξύ των κινητήρων μαζικής παραγωγής που έχουν διακριθεί στο διαγωνισμό ήταν ο 4-κύλινδρος 1.6 λίτρων του MINI Cooper S, που σημείωσε φέτος την τέταρτη νίκη του. Την ερχόμενη χρονιά, σειρά θα έχει ο πρόσφατα λανσαρισμένος διάδοχος αυτού του κινητήρα στην κατηγορία κυβισμού 1.4 -1.8 λίτρων. Πέραν της τεχνολογίας Twin Scroll και του άμεσου ψεκασμού βενζίνης που έχει κληρονομήσει από τον βραβευμένο προκάτοχό του, ο νέος κινητήρας έχει επίσης μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων και ισχύ 135 kw/184 bhp, ενώ παράλληλα είναι ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην κατηγορία κυβισμού του. Η πρώτη νίκη στην κατηγορία των κινητήρων 1.8 - 2.0 λίτρων πήγε στον ισχυρότερο 4-κύλινδρο diesel της γκάμας BMW. Ο πλήρως αλουμινένιος δίλιτρος με BMW TwinPower Turbo και άμεσο ψεκασμό common rail έχει ισχύ 150 kW/204 bhp και εντυπωσίασε τα μέλη της επιτροπής με την ελκτική ισχύ και την έξοχη απόδοσή του. Οι ειδικοί σχολίασαν ότι με τέτοια χαρακτηριστικά είναι αμφίβολο εάν οι κινητήρες diesel έχουν περαιτέρω περιθώρια βελτίωσης στο μέλλον. Υπήρξε μία εσωτερική αλλαγή για την BMW στην κατηγορία κινητήρων 2.5?3.0 λίτρων. Ο νέος νικητής της κατηγορίας είναι ο 6-κύλινδρος εν σειρά 3.0 λίτρων ισχύος 225kW/306 bhp, με BMW TwinPower Turbo, άμεσο ψεκασμό βενζίνης και VALVETRONIC. Επομένως, αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα αντίστοιχης ιπποδύναμης, που θριάμβευσε ως γενικός νικητής του θεσμού «Engine of the Year» το 2007 και 2008, και διεκδίκησε την πρώτη θέση πέρσι στην κατηγορία κυβισμού του. Μία σύντομη ματιά στον πίνακα κατάταξης αποδεικνύει την κυριαρχία των κινητήρων BMW σ’ αυτή την κατηγορία κυβισμού. Μία θέση πίσω από το νέο κάτοχο του τίτλου και πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό βρίσκεται ο εν σειρά 6κύλινδρος diesel 3.0 λίτρων με BMW TwinPower Turbo και άμεσο ψεκασμό common rail. Ο V8 της BMW M3 κέρδισε το τρίτο συνεχόμενο βραβείο στην κατηγορία κυβισμού μεταξύ 3.0 και 4.0 λίτρων. Ο κινητήρας 309kW/420 bhp 4.0 λίτρων των σπορ μοντέλων BMW M3 Coupe, BMW M3 Sedan και BMW M3 Cabrio γοήτευσε την επιτροπή με την έξοχη ελκτική ισχύ χάρη στην υψηλόστροφη φιλοσοφία του. Εκτός από τις εκπληκτικές επιδόσεις, οι ειδικοί διαπίστωσαν επίσης την εντυπωσιακή απόδοση ενός κινητήρα ο οποίος στην BMW M3 συνδυάζεται με λειτουργία Auto Start/Stop, ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης και άλλα μέτρα της φιλοσοφίας BMW EfficientDynamics.