Θα αγοράζατε μια Mercedes CLS 260 με 1.500άρη κινητήρα;


Αυτό και αν είναι downsizing! H Mercedes στην Κίνα το «τερμάτισε» ανακοινώνοντας την βασική CLS 260.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/5/2020

Στην δεκαετία του downsizing το βασικό χαρακτηριστικό δεν είναι άλλο από τους λιγότερους σε αριθμό κυλίνδρους και τα επίσης λιγότερα κυβικά σε χωρητικότητα. Και παρόλο οι μικροί turbo κινητήρες τοποθετούνται εδώ και χρόνια στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που πωλούνται σήμερα ακόμη υπάρχει η κλασική ερώτηση: «Αντέχει ένας μικρός χιλιάρης; Πως τα βγάζει αυτά τα άλογα;».

Άραγε τι θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς για ένα μεγάλο πολυτελές sedan όπως η CLS που μέχρι πρότινος την συνδυάζαμε με τρίλιτρα και δίλιτρα μοτέρ. Προφανώς για φορολογικούς λόγους η εκεί Mercedes αποφάσισε να λανσάρει στην Κίνα την CLS 260 που έχει κάτω από το καπό της έναν τετρακύλινδρο βενζίνης στα 1.500 cc με ισχύ 184 PS και ροπή στα 280 Nm. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με την κίνηση στον πίσω άξονα.

Η Mercedes ανακοινώνει ένα 0-100 km/h σε 8,7 sec που δεν είναι απαραίτητα «κακή» τιμή για ένα μεγάλο sedan. Μάλιστα η CLS 260 είναι 0,3 sec ταχύτερη από την τετρακίνητη Ε 260 (ω, ναι, υπάρχει και αυτή!). Τώρα, το βασικό ερώτημα είναι ότι προ-είπα και στον τίτλο. Αν υποθέσουμε πως ξεκινούσε η διάθεση μιας downsizing εκδοχής της CLS στα μέρη μας, θα την αγοράζατε;

Προσωπικά θεωρώ πως όταν κάποιος κινείται σε τέτοιες επίπεδα τιμών δεν θα είχε θέμα να εκταμιεύσει μερικές χιλιάδες ευρώ (ή γουάν στην εν λόγω περίπτωση) περισσότερα για να κινείται όπως αρμόζει σε μία λιμουζίνα αυτού του όγκου. Και όχι να μουρμουρά κάθε φορά που ανηφορίζει σε ένα μεγάλο δρόμο…