Θα ακυρωθεί η προσεχή έκθεση της Γενεύης λόγω Κορωνοϊού;


Με δεδομένη την εξάπλωση του Κορωνοϊού στην Ιταλία, όλο και περισσότερο εντείνονται οι σκέψεις για την ακύρωση της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης.

  • 24/2/2020

Οι διοργανωτές της έκθεσης της Γενεύης, έχουν εκτός από την απουσία πολλών κατασκευαστών να αντιμετωπίσουν ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα που έχει να κάνει με τον Κορωνοϊό.

Μερικές μέρες πριν ειδησεογραφικά πρακτορεία είχαν αναφερθεί στο ενδεχόμενο της ακύρωσης της πρώτης ευρωπαϊκής έκθεσης της χρονιάς που είναι προγραμματισμένη από στις 5-15 Μαρτίου, ωστόσο έπειτα από τα πρόσφατα κρούσματα του φονικού υιού στην Ιταλία, το ενδεχόμενο αυτό είναι ορατό περισσότερο από ποτέ.

Από την άλλη η έξαρση του Κορωνοϊού στην Κορέα, βάζει σε όλο και περισσότερες σκέψης τη συμμετοχή των εντόπιων κατασκευαστών, που τουλάχιστον μέχρι σήμερα επισήμως δεν έχουν ανακοινώσει κάτι σχετικό για τη συμμετοχή τους.

Video: Τα highlights της έκθεσης Γενεύης 2019 

Να θυμίσουμε πώς για τον συγκεκριμένο λόγο ακυρώθηκε το σαλόνι του Πεκίνου, που είχε προγραμματιστεί για τον Απρίλιο, ενώ εάν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την πιο διάσημη έκθεση στον κόσμο, που πιθανόν αποτελέσει και την αρχή του τέλους για τις επόμενες διοργανώσεις.

Σε μια εποχή που οι εκθέσεις αυτοκινήτου τίθενται εκτός προτεραιοτήτων των κατασκευαστών, οι οποίοι αναζητούν, νέους, πιο αποδοτικούς και οικονομικούς τρόπους παρουσίασης των αυτοκινήτων, αντιλαμβάνεστε τι θα συμβεί εάν το σαλόνι της Γενεύης ακυρωθεί.

Ήδη, έπειτα από την περσυνή αποτυχία η έκθεση της αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πέρασε στην ιστορία, το διάσημο σαλόνι του Ντιτρόιτ, άλλαξε ημερομηνία διεξαγωγής (από Ιανουάριο έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο) μήπως και διασωθεί και σε αντίθεση η έκθεση τεχνολογίας στο Λας Βέγκας (CES), έχει μια σταθερά ανοδική πορεία.

Πάντως, ήδη φέτος 12 κατασκευαστές, έχουν δηλώσει αποχή από την έκθεση της Γενεύης και είναι οι, Citroen, Ford, Jaguar, Lamborghini, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Subaru, Tata and Volvo, θεωρώντας ακριβό το κόστος συμμετοχής σε σχέση με τον προσδοκώμενο αποτέλεσμα.

ΠΗΓΗ: FORBES