Θα καταφέρει να επιβιώσει ο W16 της Bugatti;


ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ ΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΤΑ ΠΟΛΥ-ΚΥΛΙΝΔΡΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 11/9/2018

Εκτός όμως και αν υβριδοποιηθούν και είναι σε θέση να παράγουν όσο το δυνατό λιγότερους ρύπους. Πρόσφατα η Lamborghini είχε ανακοινώσει έμμεσα πως η Aventador είναι η τελευταία με τον ατμοσφαιρικό V12 να παραμένει αγνός και δίχως υβριδικά παρελκόμενα. Κάτι που θα ισχύσει και κάθε νέα Lamborghini που θα είναι υβριδική και την ίδια οδό φαίνεται πως θα ακολουθήσει και η Bugatti.

Ο W16 είναι ένα πραγματικό μηχανολογικό αριστούργημα ενσωματώνοντας τέσσερις υπερσυμπιεστές που σπρώχνουν επιπλέον αέρα στα συνολικά οκτώ λίτρα των κυλίνδρων για μία μέγιστη ισχύς στους 1.500 PS και ροπή στα 1.600 Nm.

Μια πρόσφατη δήλωση του Stephan Winkelman στο CarAdvice άφησε να εννοηθεί πως ο W12 στην Chiron θα είναι ο τελευταίος όπως τον γνωρίζουμε. Οι πρώτες πληροφορίες λένε πως ο επόμενος θα έχει λιγότερους κυλίνδρους (ίσως W12) και κυβικά με την ισχύ να αντισταθμίζεται από υβριδικό σύστημα που ίσως να περιλαμβάνει και έξτρα ηλεκτρικό συμπιεστή.