Θα κλείσει το εργοστάσιο της Alpine;


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ RENAULT ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/5/2020

Δημοσιεύματα στα μεγαλύτερα γαλλικά μέσα αναφέρουν πως η Renault πιθανότατα θα προχωρήσει σε κλείσιμο τεσσάρων εργοστασίων της και τουλάχιστον πέντε μοντέλων της ώστε να εξοικονομηθούν 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Συγκεκριμένα, αυτό που κινδυνεύει περισσότερο είναι το εργοστάσιο της Alpine (εκεί κατασκευάζεται η Alpine 110 και απασχολούνται 150 άτομα) στην Διέππη, σύμφωνα με την Le Canard Enchaîné. Επίσης, μπορεί να κλείσουν ακόμη τρία εργοστάσια στην Γαλλία. Αυτό στο Choisy-le-Roi που βρίσκεται κοντά στο Παρίσι και κατασκευάζει ανταλλακτικά και το Fonderie de Bretagne που παράγει κινητήρες και κιβώτια και είναι κοντά στο Lorient.

Το εργοστάσιο στο Yvelines δεν θα κλείσει προσεχώς αλλά θα σταματήσει σταδιακά να λειτουργεί και όταν τα μοντέλα (όπως το Nissan Micra) που κατασκευάζονται ολοκληρώσουν τον κύκλο ζωής τους. Πρόσφατα είχαμε γράψει πως η Renault θα μειώσει δραστικά την γκάμα της σταματώντας την παραγωγή των Scenic, Espace και Talisman και αντικαθιστώντας τα με νέα SUV και ηλεκτρικά μοντέλα. Επίσης, το Koleos θα καταργηθεί όπως και το Megane που θα έχει μια πιο crossover προσέγγιση.

Πάντως το Reuters αναφέρει πως η Renault εξασφάλισε δάνειο ύψους 5 δισ. ευρώ οπότε το πλάνο ανασχηματισμού μπορεί να είναι ηπιότερο και να μην κλείσουν όλα τα παραπάνω εργοστάσια και να καταργηθούν μόνο τα MPV. Η Financial Times αναφέρει πως η Nissan συζητά με την Renault το ενδεχόμενο του επόμενου Kadjar με το Captur να κατασκευάζονται στο Sunderland της Βρετανίας, σύμφωνα με το βρετανικό Autocar.