Θα ολοκληρωθεί η συνεργασία της Daimler με την Renault-Nissan;


ΦΗΜΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ CEO ΤΗΣ DAIMLER ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΡΙΖΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/4/2019

Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης απαιτούνται τεράστια κεφάλαια και η Daimler έχει ως στόχο να εξοικονομήσει έξι δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2021 στον κλάδο των επιβατικών Mercedes-Benz και ακόμη δύο στα Daimler Trucks, όπως αναφέρει το Automotive News επικαλούμενο ως πηγή το Manager Magazin. Φυσικά η Daimler αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα, αλλά ούτε και να το διαψεύσει.

Η οικονομική αναδιάρθρωση θα ανακοινωθεί από το νέο CEO του ομίλου Ola Kallenius τον Μάιο και λίγο μετά την ανακοίνωση για το οικονομικό τρίμηνο. Μέχρι το 2040 η Daimler έχει ως στόχο την πλήρη αποδέσμευση της από το CO2, κάτι που σημαίνει πως όλα τα νέα της μοντέλα, οι μέθοδοι παραγωγής και οτιδήποτε άλλο δεν θα παράγει άμεσα διοξείδιο του άνθρακα (κάτι πολύ αισιόδοξο).

Οι πληροφορίες λένε επίσης πως ο Kallenius δεν θα ανανεώσει την συνεργασία με την Renault-Nissan που περιλαμβάνει την ανταλλαγή κινητήρων και λοιπών μηχανικών μερών.

Υπενθυμίζεται πως η Mercedes-Benz X-Class βασίζεται στο Nissan Navara. Η Renault κατασκευάζει το Twingo μαζί με τα Smart ForFour στην Σλοβενία. Η Mercedes με την Infiniti κατασκευάζουν κόμπακτ μοντέλα στο Μεξικό. Η Renault με την Mercedes έχει εξελίξει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στα μικρά κυβικά.