Θα υπάρξει φθηνότερη και ηλεκτροκίνητη Bugatti;


Όπως δήλωσε ο Stephan Winkelmann, διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, υπάρχουν σκέψεις στην εταιρεία για τη δημιουργία ενός νέου ηλεκτροκίνητου και οικονομικά προσιτότερου μοντέλου. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 19/11/2019

Η Bugatti, από την αναβίωσή της ως εταιρεία στη σύγχρονη εποχή, χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη ενός μόνο μοντέλου. Αρχικά, ήταν η Veyron (2005) και κατόπιν η Chiron (2016). Οι Divo, Centodieci και Voiture Nore ήταν μοναδικές δημιουργίες για συγκεκριμένο σκοπό και όχι για…ευρύτερη (sic) παραγωγή.

Ωστόσο, αυτό πιθανόν να αλλάξει εντός των επόμενων ετών, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Stephan Winkelmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti.

Bugatti Divo.
Bugatti Divo.

Όπως είπε σε συνέντευξη του, εξετάζεται η πιθανότητα να δημιουργηθεί ένα ακόμα μοντέλο το οποίο θα είναι πιο προσιτό οικονομικά αλλά και ηλεκτροκίνητο. Όπως είπε, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα όχημα με θέσεις για τέσσερα άτομα και να κοστίζει από 500.000-1.000.000 ευρώ. Συγκριτικά, η (διθέσια) Chiron κοστίζει τουλάχιστον 2.500.000 ευρώ. 

Bugatti Centodieci.
Bugatti Centodieci.

Ο κ. Winkelmann δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει δραστικά και πρέπει να παρακολουθούμε ποιες ευκαιρίες παρουσιάζονται για να αναπτυχθεί η Bugatti». Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι είναι πολύ δύσκολο να πείσει τα στελέχη του Ομίλου VAG, στη οποία ανήκει η εταιρεία, να χρηματοδοτήσουν τη δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου. Πάντως, πέρα από την όποια ιεροσυλία προς την ιστορία και το κύρος της Bugatti, η ύπαρξη ενός νέου ηλεκτροκίνητου και φθηνότερου μοντέλου θα μείωνε τον μέσο όρο εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα για την εταιρεία, ενώ ίσως παρείχε τα εχέγγυα για την αυτόνομη ύπαρξή της εκτός Ομίλου, με την αύξηση των πωλήσεών της.