Θεϊκή και προσιτή Bugatti με τον κινητήρα μπροστά


Ένα από τα εκθαμβωτικά πρωτότυπα της Bugatti που δεν κατάφεραν να φτάσουν στη γραμμή παραγωγής επιστρέφει στο προσκήνιο της επικαιρότητας με τη μορφή μιας τετράτροχης θεότητας.

  • 29/2/2020

Υπό άλλες συνθήκες η σημερινή γκάμα της Bugatti δεν θα μετρούσε μία και μοναδική πρόταση, την περίφημη Chiron, αλλά περισσότερες καθώς στα πλάνα της γαλλικής φίρμας υπήρχαν ουκ ολίγα τετράτροχα τα οποία ελέω diesel gate και άλλων δεινών που βρήκαν την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα τον όμιλο VW έμειναν για πάντα στα συρτάρια της.

Ανάμεσα σε αυτά και ένα καθαρόαιμο coupe σχεδιασμένο από τον Sasha Selipanov το οποίο διέθετε την εξής ιδιαιτερότητα: σε αντίθεση με τη Veyron και όλα τα hypercars της Bugatti που ακολούθησαν είχε τοποθετημένο τον κινητήρα στον μπροστινό του τμήμα.

Μετά και την ολοκλήρωση του project που έφερε στη γραμμή παραγωγής της Bugatti Chiron, ο Sasha Selipanov εγκατέλειψε την Bugatti καταλήγοντας στην Koenigsegg, ωστόσο, η ιδέα του Ρώσου σχεδιαστή για τη δημιουργία ενός coupe με τον κινητήρα τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα δεν έπαψε να απασχολεί τους απανταχού σχεδιαστές.

Το αποτέλεσμα αυτής της σχεδιαστικής περιπλάνησης σε μονοπάτια που η ίδια η Bugatti δίστασε να ακολουθήσει το βλέπετε στις οθόνες σας. Μια Chiron με μακρύ καπό ώστε να μπορεί να κρύβει στα σπλάχνα της έναν οκτακύλινδρο κινητήρα και την καμπίνα των επιβατών τραβηγμένη στο πίσω τμήμα.

Αξιοποιώντας μηχανικά μέρη από τον όμιλο VW, το coupe της Bugatti με τον κινητήρα στον μπροστινό άξονα ήταν σχεδιασμένο να αποτελέσει το «βασικό» μοντέλο της γαλλικής φίρμας, η οποία τελικώς επέλεξε να κινηθεί εκ του ασφαλούς και να εμείνει στις εξεζητημένες προτάσεις παρά να «ανοίξει» την γκάμα της με σκοπό να υποδεχθεί ένα πολύ διαφορετικό κοινό.