θρίαμβος του Shell V-Power Diesel στο Le Mans


Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel αποτέλεσε την κινητήρια δύναμη της νικήτριας ομάδας στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
  • 20/6/2007
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel αποτέλεσε την κινητήρια δύναμη της νικήτριας ομάδας στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Μετά την περσινή ιστορική νίκη στο Le Mans, όπου αυτοκίνητο με κινητήρα ντίζελ κέρδισε για πρώτη φορά σε αυτόν τον αγώνα, το Audi R10 TDI πέρασε για άλλη μια φορά πρώτο τη γραμμή του τερματισμού σε έναν συναρπαστικό αγώνα. Η σταθερή δύναμη και αποδοτικότητα, ενισχυμένη από το αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel, επέτρεψε στους οδηγούς της Audi Frank Biela, Emanuele Pirro και Marco Werner να ολοκληρώσουν το ιστορικό γαλλικό σιρκουί σε 369 γύρους. Με τη συνδρομή της τεχνολογίας του Shell V-Power Diesel που περιέχει το συνθετικό καύσιμο Gas To Liquid (μετατροπή φυσικού αερίου σε υγρό καύσιμο), το οποίο καθαρίζει συνεχώς το σύστημα έγχυσης καυσίμου, η νικήτρια Audi μπόρεσε να διατηρήσει τις μοναδικές της επιδόσεις από την αρχή έως το τέλος του αγώνα. Και η Audi Sport και η Shell είναι πρωτοπόροι στη νέα επανάσταση του ντίζελ, και για άλλη μια φορά ο συνδυασμός μηχανικής του Audi TDI και της τεχνολογίας καυσίμου Shell V-Power Diesel αποδείχτηκε αξεπέραστος. Το Shell V-Power Diesel είναι ένα καύσιμο κορυφαίας απόδοσης σχεδιασμένο να βοηθά τους σύγχρονους κινητήρες ντίζελ να αποδίδουν περισσότερη ισχύ για μεγαλύτερο διάστημα. Είναι το μοναδικό καύσιμο ντίζελ ανώτερης ποιότητας που περιέχει την καινοτόμο τεχνολογία συνθετικού καυσίμου της Shell. Διατίθεται ήδη σε περισσότερα από 5.000 πρατήρια σε όλη την Ευρώπη με μεγάλη επιτυχία. Στην Ελλάδα το Shell V-Power Diesel διατίθεται σε πάνω από 200 επιλεγμένα πρατήρια σε όλη τη χώρα. Ο Richard Karlstetter, διευθυντής τεχνολογίας αγωνιστικών καυσίμων της Shell, σχολίασε: «Η περσινή νίκη της Audi αποτέλεσε ορόσημο, όχι μόνο για τη Shell αλλά και για την αντίληψη του κόσμου για το ντίζελ γενικά. Η νίκη στο Le Mans για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά υπογραμμίζει το γεγονός ότι το αγωνιστικό καύσιμο Shell V-Power Diesel διαθέτει τη σταθερή και διαρκή δύναμη που απαιτείται για να κερδίσει κανείς σε αυτόν τον αγώνα». Ο Δρ Wolfgang Ullrich, επικεφαλής της Audi Sport, δήλωσε: «Ήταν σημαντικό να έχουμε έναν συνεργάτη καυσίμων που να κατανοεί πλήρως τη σημασία της χρήσης ενός καθαρότερου καυσίμου και ήμασταν πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Shell που έχει πρωτοπορήσει στην τεχνολογία μετατροπής φυσικού αερίου σε υγρό (Gas To Liquid), το οποίο αποτελεί ένα βασικό συστατικό του αγωνιστικού καυσίμου Shell V-Power Diesel».