Τι αλλάζει στους χάρτες της Google;


Η GOOGLE ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ SMARTPHONES ΚΑΙ TABLETS, ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ.

  • 25/5/2020

Διαφημίσεις τοπικών επιχειρήσεων θα προβάλλονται από εδώ και στο εξής στους χάρτες που προσφέρει απολύτως δωρεάν οι Google σε smartphones και tablets.

Οι γνωστοί σε όλους Google Maps πρόκειται να αποτελέσουν έναν ακόμα τρόπο με τον οποίο ο τεχνολογικός κολοσσός πρόκειται να προσθέσει αρκετά μηδενικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς του, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τοπικό επίπεδο να προβληθούν μέσα από αυτούς.

Οι επιχειρήσεις αυτές θα προβάλλονται με την μορφή ενός τετράγωνου εικονιδίου στους χάρτες και μια σύντομη περιγραφή των παρεχόμενων υπηρεσιών, θυμίζοντας τον τρόπο με τον οποίο μέχρι σήμερα μπορούσε κανείς να εντοπίσει στους χάρτες της Google σημεία ενδιαφέροντος, όπως εστιατόρια και ξενοδοχεία.

Ο χρήστης των Google Maps δεν θα έχει τη δυνατότητα να «κρύψει» με κάποιον τρόπο τα εικονίδια αυτά, τα οποία για την ώρα τουλάχιστον δεν δείχνουν αν επηρεάζουν σημαντικά την εμπειρία χρήστη.

Επίσης δεν έχει γίνει γνωστό αν η ενσωμάτωση των διαφημίσεων στους χάρτες της Google θα αφορά συγκεκριμένες αγορές ή αν θα επεκταθεί σε όλοκληρο τον κόσμο, μεγιστοποιώντας τα ωφέλη για μια εταιρεία η χρηματηστηριακή αξία της οποίας αγγίζει το ένα τρισεκατομμύριο δολάρια.