Τι λέει η ίδια η BMW για τη νέα της σχεδιαστική άποψη;


Η γερμανική εταιρία υπερασπίζεται της νέας της σχεδιαστικής γλώσσας απέναντι στην έντονη κριτική.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/12/2019

Ο υπεύθυνος προϊόντων της μάρκας Peter Henrich είναι ένα από τα στελέχη της BMW που υπερασπίζεται τη νέα σχεδιαστική γραμμή που έχει υιοθετηθεί με βασικό γνώρισμα την μεγάλη μάσκα με τις γρίλιες. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό περιοδικό Autocar ο Henrick δικαιολόγησε την κατεύθυνση που ακολούθησε ο αρχισχεδιαστής Adrian von Hooydonk ως μία πολύ έξυπνη κίνηση που την έχει αποδεχθεί θετικά το αγοραστικό κοινό.

"Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία. Οι πελάτες της BMW το απαιτούν όπως και όσοι θέλουν να εκφράσουν κάτι με ισχυρό χαρακτήρα. Αυτό αναζητούν και για αυτό αποφασίσαμε να εστιάσουμε ακόμα περισσότερο στους ισχυρούς χαρακτήρες και στο τολμηρό σχεδιασμό. Η ομάδα σχεδιασμού με τον Adrian van Hooydonk κάνει εξαιρετική δουλειά πάνω σε αυτό το θέμα", δήλωσε ο Henrick.

O οποίος δήλωσε πως η απήχηση για την X7 ήταν πολύ μεγάλη και πως η αντίδραση του κοινού ήταν θετική απέναντι σε ένα SUV με την εμφατική μάσκα. Η οποία πέρασε τόσο στην Σειρά 7 όσο και στο Concept 4. Μάλιστα στο πρωτότυπο το αποτέλεσμα είναι ακόμη πιο τονισμένο με μια ακόμη μεγαλύτερη μάσκα.

Παρόλο που η μάσκα έχει προκαλέσει αμφιλεγόμενα σχόλια στα social media και στην αγορά ο σχεδιαστής Domagoj Dukec τονίζει πως το αποτέλεσμα δεν προέκυψε μόνο από την αλλαγή πλεύσης σε ένα πιο ισχυρό ντιζάιν, αλλά και λόγω των ηλεκτρονικών συστημάτων και αισθητήρων. Έτσι, τα επόμενα μοντέλα, όπως τα iNext, i4 και iX3, θα έχουν μια παρόμοια μάσκα με διαχωρισμένα νεφρά και με ειδικούς αισθητήρες που θα μπορούν να «βλέπουν» ακόμη και μέσα από το χρώμιο.